KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

inside and front office

Romanian translation: departamentul administrativ şi de relaţii cu publicul


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inside and front office
Romanian translation:departamentul administrativ şi de relaţii cu publicul
Entered by: Anca Buzatu

19:04 Oct 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: inside and front office
le gasesc într-o înşiruire..bănuiesc că front office înseamnă personalul de conducere..

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
departament vânzări şi suport administrativ vânzări
Explanation:
Cu front office treburile sunt destulde clare, e vorba de departament de vânzări sau de ghişeele bîncilor unde există interacţiune directă cu clienţii.

Eu aş traduce inside office cu suport administrativ pentru vânzări
Inside office este sinonim cu back office.
A back office is a part of most corporations where tasks dedicated to running the company itself take place. Examples of back-office tasks include IT departments that keep the phones and computers running, accounting, and human resources.

In banking the back office is the heavyweight IT processing systems that handle position keeping, clearance, and settlement. In investment firms, the back office is the administrative functions that support the trading of securities, including recordkeeping, trade confirmation, trade settlement, and regulatory compliance. If used in sales, the back office fulfills customers’ orders and may usually perform the duties involved in customer support call centers.

Ex:
RESPONSABIL BACK OFFICE - ASCENT GROUP - Asigurarea suportului administrativ pentru echipa de vanzari in operatiuni

--------------------------------------------------
Note added at 55 minute (2007-10-24 19:59:55 GMT)
--------------------------------------------------

În multe anunţuri de angajare pentru personal back office se observă că postul este încadrat la administrativ, iar în unele dicţionare figurează ca departament administativ, ceea ce nu este 100% adevărat, drept care am propus traducerea de mai sus.

Un link util:
http://www.cariereonline.ro/index.php/articles/Cu_atentie_ma...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-10-24 20:37:56 GMT)
--------------------------------------------------

În lumina contextului, cred că este vorba de departament de relaţii cu publicul (aşa cum se numeşte peste tot pe la instituţii - în unele cazuri este vorba de funcţionarii de la ghişee), respectiv suportul administrativ aferent acestei activităţi.
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4departament vânzări şi suport administrativ vânzări
Cristiana Coblis
3 +1biroul/cabinetul intern şi cel pentru public (al cuiva, la o companie)lucca


Discussion entries: 9





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
biroul/cabinetul intern şi cel pentru public (al cuiva, la o companie)


Explanation:
V. notele pt. Asker.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
22 hrs
  -> Mulţumesc!

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
departament vânzări şi suport administrativ vânzări


Explanation:
Cu front office treburile sunt destulde clare, e vorba de departament de vânzări sau de ghişeele bîncilor unde există interacţiune directă cu clienţii.

Eu aş traduce inside office cu suport administrativ pentru vânzări
Inside office este sinonim cu back office.
A back office is a part of most corporations where tasks dedicated to running the company itself take place. Examples of back-office tasks include IT departments that keep the phones and computers running, accounting, and human resources.

In banking the back office is the heavyweight IT processing systems that handle position keeping, clearance, and settlement. In investment firms, the back office is the administrative functions that support the trading of securities, including recordkeeping, trade confirmation, trade settlement, and regulatory compliance. If used in sales, the back office fulfills customers’ orders and may usually perform the duties involved in customer support call centers.

Ex:
RESPONSABIL BACK OFFICE - ASCENT GROUP - Asigurarea suportului administrativ pentru echipa de vanzari in operatiuni

--------------------------------------------------
Note added at 55 minute (2007-10-24 19:59:55 GMT)
--------------------------------------------------

În multe anunţuri de angajare pentru personal back office se observă că postul este încadrat la administrativ, iar în unele dicţionare figurează ca departament administativ, ceea ce nu este 100% adevărat, drept care am propus traducerea de mai sus.

Un link util:
http://www.cariereonline.ro/index.php/articles/Cu_atentie_ma...

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-10-24 20:37:56 GMT)
--------------------------------------------------

În lumina contextului, cred că este vorba de departament de relaţii cu publicul (aşa cum se numeşte peste tot pe la instituţii - în unele cazuri este vorba de funcţionarii de la ghişee), respectiv suportul administrativ aferent acestei activităţi.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Back_office
Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Mulţumesc!