KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

message carrier

Romanian translation: cale de transmitere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:message carrier
Romanian translation:cale de transmitere
Entered by: Maria Diaconu

15:27 Oct 25, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: message carrier
In order to choose message carriers to disseminate professional information to the civil servants, we have to analyze two main aspects..

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
cai de transmitere
Explanation:
in scopul de a alege cai de transmitere a informatiei
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4cai de transmitereAlice Crisan
4 +2canal de comunicare
Maria Diaconu
3 +1purtător de mesajexxxMihai Badea


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
purtător de mesaje


Explanation:
"Preşedintele Filialei CRIFST Braşov, prof. Liviu Sofonea, a participat ca ***purtător de mesaje*** la “Annaberg – Buchholz 500+500 Jahren Jubileum”, în Saxonia, la congresul “100 years of Quantum Physics”, la al IV-lea Symposio “Ciencia Y Technica En Espagna de 1898 a 1945”, la simpozionul PIRT VIII, organizat de Imperial College, etc."
http://www.acad.ro/crifst/doc2006/Raport2002-2006CRIFST.doc

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: a! dacă este o persoană, da, eu m-am gândit la canalul de comunicare şi s-ar putea să mă fi pripit cu presupunerea...
1 min
  -> Mulţumesc! Eu mă gândesc că trebuie să fie persoane, dar nu-i exclusă nici varianta ta. Contextul mai larg o va lămuri probabil pe Anca despre ce este vorba.

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
canal de comunicare


Explanation:
În acest context. Din câte am mai auzit şi eu din bla-bla-ul tipic pentru marketing.

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Se pare că tu aveai dreptate.
12 mins
  -> Mulţumesc! Încurcate sunt căile de transmitere, diseminare...

agree  MMFORREST
16 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
cai de transmitere


Explanation:
in scopul de a alege cai de transmitere a informatiei

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: şi aşa, da
5 mins

agree  lucca
32 mins

agree  Anca Nitu: cale de transmitere ( daca e IT)
39 mins

agree  RODICA CIOBANU
1 day6 hrs