KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

Multimedia data carrier

Romanian translation: suport (de date) multimedia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Multimedia data carrier
Romanian translation:suport (de date) multimedia
Entered by: Anca Buzatu

16:24 Oct 25, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Multimedia data carrier
Oare purtător de informaţii/date multimedia?Face parte dintr-o enumerare de unelte de comunicare
Iată contextul:
MULTIMEDIA PRESENTATIONS (PROFESSIONAL MATERIALS AND TRAININGS DISSEMINATED ON MULTIMEDIA DATA CARRIER)
Scuze pentu majuscule, dar l-am preluat aşa cum era în original.
Mulţumesc.
Anca Buzatu
Austria
suport (de date) multimedia
Explanation:
[DOC]
Universitatea Babes-Bolyai
Format de Fişier: Microsoft Word - Afişare ca HTML
Crearea si promovarea unei campanii de publicitate pe ***suport multimedia*** si prin intermediul internetului I. 9. Crearea si promovarea unei campanii de ...
www.polito.ubbcluj.ro/comunicare/syllabus/silabus strategii... - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5suport (de date) multimediaxxxMihai Badea
3 +3suport de date multimedia
Simona Hagiu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
multimedia data carrier
suport (de date) multimedia


Explanation:
[DOC]
Universitatea Babes-Bolyai
Format de Fişier: Microsoft Word - Afişare ca HTML
Crearea si promovarea unei campanii de publicitate pe ***suport multimedia*** si prin intermediul internetului I. 9. Crearea si promovarea unei campanii de ...
www.polito.ubbcluj.ro/comunicare/syllabus/silabus strategii... - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Hagiu: Astazi am avut numai simultane, la minut :-)
1 min
  -> Mulţumesc! Da, se întâmplă.

agree  Anca Nitu
11 mins

agree  lucca
30 mins

agree  MMFORREST
15 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day5 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
multimedia data carrier
suport de date multimedia


Explanation:
ma gandesc că se referă la rolul de suport de date, mai degrabă decât la cel de purtător

Simona Hagiu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea
4 mins
  -> Multumesc

agree  Anca Nitu
11 mins
  -> Multumesc, Anca

agree  Elvira Tatucu
3 hrs
  -> Multumesc