KudoZ home » English to Romanian » Marketing / Market Research

institutional contact persons

Romanian translation: persoană de contact desemnată de instituţie / din partea instituţiei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:institutional contact persons
Romanian translation:persoană de contact desemnată de instituţie / din partea instituţiei
Entered by: Anca Buzatu

18:54 Oct 28, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: institutional contact persons
Nu am context din păcate.
Anca Buzatu
Austria
persoană de contact desemnată de instituţie / din partea instituţiei
Explanation:
Este vorba de o persoană de contact care este desemnată de o instituţie într-un scop sau altul (de exemplu, pentru a ţine legătura cu furnizorii, cu publicul şi multe altele). Această persoană de contact nu este un reprezentant al instituţiei în adevăratul sens al cuvântului (putere de decizie), ci este mai degrabă responsabilă cu o anumită sarcină (respectiv menţinerea contactului cu reţeaua, diseminarea de informaţii în instituţie primite din reţea etc.).

În cazul de faţă este desemnată ca persoană de contact din partea instituţiei în reţeaua respectivă.

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 29 minute (2007-10-28 19:24:16 GMT)
--------------------------------------------------

La plural totul în contextul tău, nu am observat că ai pus întrebarea la plural.
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-10-28 20:26:33 GMT)
--------------------------------------------------

Mulţumesc pentru notă, Anca. După mine, reţea instituţională sau interinstituţională (dacă e vorba de mai multe instituţii) este suficient. Poţi adăuga explicativ că această reţea este compusă din persoane de contact din partea uneia sau mai multor instituţii, dar sensul rămâne acelaşi (adică se subînţelege că reţeaua este formată din persoane de contact, cam aşa se întâmplă de regulă: fiecare desemnează o persoană în reţea :)).
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6persoană de contact desemnată de instituţie / din partea instituţiei
Cristiana Coblis
3reprezentanti ai unor institutii
Alexandru Molla
3Persoane Instituţionale de Contact
Elena-Simona Craciun


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Persoane Instituţionale de Contact


Explanation:


" Pentru dinamizarea participării la PC6, pe lângă reţeaua Punctelor Naţionale de Contact solicitată în mod expres de Comisia Europeană, MEdC a înfiinţat o reţea de Persoane Instituţionale de Contact, la nivelul programelor naţionale de CDI, la nivelul de instituţiilor de cercetare şi la nivel regional. "

http://www.edu.ro/index.php/pressrel/2024?theme=print

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2007-10-28 19:00:48 GMT)
--------------------------------------------------

:D Ai dreptate..Mai departe de atat nu stiu cum sa ajung nici eu....si nici timpul nu mi-o permite, imi pare rau. Succes!

--------------------------------------------------
Note added at 21 minute (2007-10-28 19:16:02 GMT)
--------------------------------------------------

persoane de contact , reprezentanti ai institutiei/ agentiei

Elena-Simona Craciun
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Da..asta am găsit şi eu numai că..în afară de situl astă nu am mai găsit expresia altundeva..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristiana Coblis: Sunt de acord cu persoană de contact, este perfect corectă echivalenţa. Dar de ce capitalizat, nu este un titlu, e o simplă sintagmă. Instituţional mi se pare oarecum forţat în cazul ăsta, nu prea poate o persoană să fie instituţională :)
32 mins
  -> ok, nu am reusit sa specific ca nu este nevoie de litere mari de tipar. scuze

neutral  Maria Diaconu: de acord cu Cristiana, chiar dacă există un exemplu undeva, nu putem spune că o persoană poate fi "instituţională" despre majuscule, cred că s-au folosit acolo pentru a crea ulterior un acronim, şi anumi PIC, sau la plural PIC-uri :)
55 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reprezentanti ai unor institutii


Explanation:
Am mai gasit pe un site o referinta din care se poate trage concluzia ca POATE fi si un fel de responsabil relatii cu publicul...

--------------------------------------------------
Note added at 21 minute (2007-10-28 19:16:15 GMT)
--------------------------------------------------

In cazul acesta "persoana de contact" si atat :) (http://209.85.135.104/search?q=cache:T-jRI9pU-5kJ:www.anfp-m...

Alexandru Molla
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: reprezentant al unei institutii poate fi si purtatorul de cuvant , aici e vorba de persoane de contact pt anumite probleme
3 hrs
  -> corect, aveti dreptate.

neutral  Mihaela Ghiuzeli: representant a unei institutii este "spokesperson".
4 hrs
  -> da, persoana de contact e mai bine. spokesperson e purtator de cuvant.

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
persoană de contact desemnată de instituţie / din partea instituţiei


Explanation:
Este vorba de o persoană de contact care este desemnată de o instituţie într-un scop sau altul (de exemplu, pentru a ţine legătura cu furnizorii, cu publicul şi multe altele). Această persoană de contact nu este un reprezentant al instituţiei în adevăratul sens al cuvântului (putere de decizie), ci este mai degrabă responsabilă cu o anumită sarcină (respectiv menţinerea contactului cu reţeaua, diseminarea de informaţii în instituţie primite din reţea etc.).

În cazul de faţă este desemnată ca persoană de contact din partea instituţiei în reţeaua respectivă.

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 29 minute (2007-10-28 19:24:16 GMT)
--------------------------------------------------

La plural totul în contextul tău, nu am observat că ai pus întrebarea la plural.
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-10-28 20:26:33 GMT)
--------------------------------------------------

Mulţumesc pentru notă, Anca. După mine, reţea instituţională sau interinstituţională (dacă e vorba de mai multe instituţii) este suficient. Poţi adăuga explicativ că această reţea este compusă din persoane de contact din partea uneia sau mai multor instituţii, dar sensul rămâne acelaşi (adică se subînţelege că reţeaua este formată din persoane de contact, cam aşa se întâmplă de regulă: fiecare desemnează o persoană în reţea :)).

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Mulţumesc!
Notes to answerer
Asker: Dar pentru că în textul meu apare şi*** institutional contact persons network***, oare nu ar fi mai bine sa folosesc în cazul acesta reţea instituţională de persoane de contact?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: exact, foarte clar explicat
31 mins
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu
3 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  xxxMihai Badea
5 hrs
  -> Mulţumesc, Mihai.

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> Mulţumesc, Iosif.

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc.