KudoZ home » English to Romanian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

water cutting

Romanian translation: tăiere cu jet de apă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:water cutting
Romanian translation:tăiere cu jet de apă
Entered by: Bogdana Lungu

21:19 Nov 7, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: water cutting
metoda de prelucrare a vubonite-ului armat cu fibre de sticla
Bogdana Lungu
Romania
tăiere cu jet de apă
Explanation:
multe referinte pe google

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-11-07 21:24:50 GMT)
--------------------------------------------------

completare: tăiere cu jet de apă de înaltă presiune

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-11-07 21:26:53 GMT)
--------------------------------------------------

am găsit aceeaşi întrebare aici:
http://www.proz.com/kudoz/890272
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6tăiere cu jet de apă
Antonia Toth
4 +4tăiere / debitare cu jet de apălucca


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
tăiere / debitare cu jet de apă


Explanation:
Dispozitivul se numeşte maşină de debitat, dar cred că, în funcţie de context, i se poate spune şi cuţit. Mai multe referinţe pe Google Ro pt. maşină de debitat cu jet de apă.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: debitare e termenul de specialitate http://www.electricstill.ro/home.htm
10 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Óscar Delgado Gosálvez
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  dragostea
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
15 hrs
  -> Mulţumesc!

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
tăiere cu jet de apă


Explanation:
multe referinte pe google

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-11-07 21:24:50 GMT)
--------------------------------------------------

completare: tăiere cu jet de apă de înaltă presiune

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-11-07 21:26:53 GMT)
--------------------------------------------------

am găsit aceeaşi întrebare aici:
http://www.proz.com/kudoz/890272

Antonia Toth
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Gând la gând :-)
5 mins
  -> Mulţumesc şi noapte bună!

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs
  -> Muţumesc!

agree  dragostea
10 hrs
  -> Muţumesc!

agree  Elvira Tatucu: Procedeul a fost prezentat recent pe Discovery la emisiunea "How it's made" - pentru rapiditate aveţi votul meu!
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  MMFORREST
14 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
15 hrs