KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

blowtorch

Romanian translation: lampă de lipit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blowtorch
Romanian translation:lampă de lipit
Entered by: Bogdan Honciuc

12:24 Jul 17, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: blowtorch
http://www.nationmaster.com/wikimir/images/upload.wikimedia....

nu stiu cum se cheama in romana. multumesc.
Bogdan Honciuc
Romania
lampă de lipit
Explanation:
sau "de sudură"

D. tehnic
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3lampă de lipit
Dan Marasescu
5Lampa de lipitFilip Marian Andrei
2 +1lampa de benzinaSinziana Paltineanu


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
lampă de lipit


Explanation:
sau "de sudură"

D. tehnic

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: lampă de sudură, ştiu eu
23 mins

agree  Janos Fazakas: De lipit de, de sudat nu. Poate fi utilizată doar la cositor sau plumb. Pentru sudură, de foloseşte flacără oxiacetilenică.
49 mins

agree  Valentin Alupoaie
19 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
lampa de benzina


Explanation:
lampa de sudat = blowlamp...


Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sorein: ăsta e răspunsul corect! deşi fără diacritice!
7 days
  -> multumesc

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Lampa de lipit


Explanation:
Este un aparat de sudura.
Posibil un autogen (aparat de sudura cu carbit).

Filip Marian Andrei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ArabicArabic
Grading comment
Imi pare rau, dar acelasi raspuns a fost dat acum doua zile.
The asker has declined this answer
Comment: Imi pare rau, dar acelasi raspuns a fost dat acum doua zile.