KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

MACHINE INFEED

Romanian translation: avans transversal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MACHINE INFEED
Romanian translation:avans transversal
Entered by: Andrada Constantinescu (Bodiu)

15:56 Feb 17, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical
English term or phrase: MACHINE INFEED
Acest termen " infeed", l-am cautat in dictionarele mele dar nu l-am gasit, stiti ce inseamna?
Multumesc,
Marcela
Marcela MF
Italy
avans transversal
Explanation:
Conform Grand dictionnaire terminologique:

in-feed = avance en plongée n. f.

Définition :
A feed movement which is at right angles to the main movement and directed towards the interior of the workpiece.
Selected response from:

Andrada Constantinescu (Bodiu)
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor pentru ajutor! Multumessc Andrada.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1avans transversal
Andrada Constantinescu (Bodiu)
4dispozitiv de alimentareCristian Nicolaescu
4avansul maşinii
Dan Butuza
4alimentare
Dan Marasescu


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
machine infeed
alimentare


Explanation:
Nu prea ai dat context, dar bănuiesc că asta e.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42
Notes to answerer
Asker: Nu era un context anume, este o lista infinita cu parti mecanice ale unor masini. Iti multumesc.


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
machine infeed
avansul maşinii


Explanation:
Eu aşa l-am tradus într-o documentaţie pentru utilaje forestiere (cojitoare).

Dan Butuza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
machine infeed
dispozitiv de alimentare


Explanation:
sau alimentator

dacă e vorba de piese/subansamble ale unei maşini

vezi infeed/machine infeed la adresele de mai jos
http://www.italiaimballaggio.it/italiaimballaggio/04_04/sezi...
http://www.mopa.it/WEB/SS/ss.htm
http://www.sacmi.com/FilePdf/1/4/pdf3.pdf

http://64.233.179.104/search?q=cache:8fLDUyxb7ZUJ:www.discip...

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
machine infeed
avans transversal


Explanation:
Conform Grand dictionnaire terminologique:

in-feed = avance en plongée n. f.

Définition :
A feed movement which is at right angles to the main movement and directed towards the interior of the workpiece.

Andrada Constantinescu (Bodiu)
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 10
Grading comment
Multumesc tuturor pentru ajutor! Multumessc Andrada.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
2 hrs