KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

revolver tool stores.................20 stations

Romanian translation: locaşuri port sculă în capul revolver


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:revolver tool stores
Romanian translation:locaşuri port sculă în capul revolver
Entered by: Cristian Nicolaescu

14:35 Aug 5, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: revolver tool stores.................20 stations
Este vorba despre una dintre caracteristicile tehnice ale unei masini cu comand[ numerica pentru marmura, granit si piatra, de tip Energia 16 de provenienta italiana
felicia_za
locaşuri port sculă în capul revolver..............20 posturi
Explanation:
capul revolver are 20 de locaşuri pentru scule diverse ce executa o operaţie distinctă la fiecare indexare a capului (rotire a capului cu un unghi constant) în total 20 de indexari pentru 20 de operaţii. O poziţie oarecare a capului revolver cu scula pregătită pentru executarea unei operaţii se mai numeşte şi post de lucru. Astfel numărul de locaşuri portsculă din capul revolver este egal cu numărul posturilor de lucru.

locaşuri port sculă în capul revolver..............20 posturi

http://72.14.221.104/search?q=cache:nNDBLYCmtx0J:www.bibliot...

o poză
http://www.handtmann.de/handtmanncnc/pictures/Revolver.gif
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2locaşuri port sculă în capul revolver..............20 posturiCristian Nicolaescu
3locaşuri pentru instrumente/capete/scule rotative [de rezervă]...20lucca


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
locaşuri pentru instrumente/capete/scule rotative [de rezervă]...20


Explanation:
Eventual: 20 poziţii.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 96

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
locaşuri port sculă în capul revolver..............20 posturi


Explanation:
capul revolver are 20 de locaşuri pentru scule diverse ce executa o operaţie distinctă la fiecare indexare a capului (rotire a capului cu un unghi constant) în total 20 de indexari pentru 20 de operaţii. O poziţie oarecare a capului revolver cu scula pregătită pentru executarea unei operaţii se mai numeşte şi post de lucru. Astfel numărul de locaşuri portsculă din capul revolver este egal cu numărul posturilor de lucru.

locaşuri port sculă în capul revolver..............20 posturi

http://72.14.221.104/search?q=cache:nNDBLYCmtx0J:www.bibliot...

o poză
http://www.handtmann.de/handtmanncnc/pictures/Revolver.gif

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532
Grading comment
multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 min
  -> mulţumesc

agree  lucca: Corect! Mi-am dat seama abia azi dimineaţă :-(
10 hrs
  -> mulţumesc