KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

air release properties

Romanian translation: capacitatea de eliminare a aerului


16:56 Mar 16, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / uleiuri
English term or phrase: air release properties
Este vorba de proprietatile unui tip de ulei industrial
bobe
United States
Romanian translation:capacitatea de eliminare a aerului
Explanation:
http://www.magazin.asro.ro/index.php?pag=3&cls=1&dom=75&gr=1...

STAS 11341-79

Uleiuri minerale de turbină. Determinarea capacităţii de eliminare a aerului

termenul exact
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Multumesc Antonia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5capacitatea de eliminare a aerului
Antonia Toth
4capacitate de dezaerareAnca Nitu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capacitate de dezaerare


Explanation:
merge mana-in mana cu spumarea redusa
http://www.rohmax.com/rohmax/en/customerservices/technicalpa...

si
http://www.omvro.ro/theme2/content3222.htm

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Anca


15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
capacitatea de eliminare a aerului


Explanation:
http://www.magazin.asro.ro/index.php?pag=3&cls=1&dom=75&gr=1...

STAS 11341-79

Uleiuri minerale de turbină. Determinarea capacităţii de eliminare a aerului

termenul exact

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Multumesc Antonia.