KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

transmission strainer

Romanian translation: sorb


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:transmission strainer
Romanian translation:sorb
Entered by: anamaria bulgariu

11:41 Jun 29, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / buldoexcavator
English term or phrase: transmission strainer
Does anybody know what the difference is between *transmission filter* and *transmission strainer*? Next to "tr. filter", there is "change" and next to "tr. strainer" there is "clean".
E un fel de pre-filtru?
E dintr-un manual de manteninta pentru utilaje folosite in constructii.

Thanks a lot!
anamaria bulgariu
Romania
sorb
Explanation:
Sorbul este un element care precede filtrul pe circuitul de aspiratie.
El are rolul de a proteja elementul filtrant de contactul cu nedorite imputitati mecanice de dimensiuni mari (pe care pompa le-ar putea aspira din rezervor).
Simplicand,este o sita pusa la capatul conductei de aspiratie a pompei.

Cu bine



--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-06-29 12:15:56 GMT)
--------------------------------------------------

Intr-adevar filtrul se inlocuieste (mai precis elementul filtrant,"cartusul filtrant") ,iar sorbul se curata (de obicei prin spalare in solvent + curatare cu peria)
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3sorb
tagore
3sită
Ruxi


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sită


Explanation:
In dicţionarul meu tehnic scrie că este sită, sau chiar filtru sită.
Eu nu cunosc instalaţia respectivă.
Bănuiesc însă că pot fi două filtre: unul mai fin, care se schimbă atunci când s-a colmatat, şi unul de tip sită, pentru impurităţi mai mari, care trebuie curăţat periodic.

Ruxi
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: There's many more questions where that came from, so any help is a blessing :) Thanks!


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
sorb


Explanation:
Sorbul este un element care precede filtrul pe circuitul de aspiratie.
El are rolul de a proteja elementul filtrant de contactul cu nedorite imputitati mecanice de dimensiuni mari (pe care pompa le-ar putea aspira din rezervor).
Simplicand,este o sita pusa la capatul conductei de aspiratie a pompei.

Cu bine



--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-06-29 12:15:56 GMT)
--------------------------------------------------

Intr-adevar filtrul se inlocuieste (mai precis elementul filtrant,"cartusul filtrant") ,iar sorbul se curata (de obicei prin spalare in solvent + curatare cu peria)

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 188
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  micawber_7
42 mins
  -> Va multumesc !

agree  Iosif JUHASZ
45 mins
  -> Va multumesc !

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs
  -> Va multumesc !