KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

ornamentor

Romanian translation: capac


10:48 Jul 3, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / carcasă aparat
English term or phrase: ornamentor
It is necessary to remove the ornamentor.

Din păcate nu există alt context, este vorba de deschiderea forţată a unei centrifuge, iar traducerea e din engleză, cu menţiunea că producătorul este spaniol. Spanglish, adică.
Elvira Daraban
Romanian translation:capac
Explanation:
ornament - în sensul de ceva ce acoperă, eu mă gândesc că este capacul, dacă acesta se ridică atunci centrifuga se opreşte forţat

recunosc că nu am lucrat cu centrifuge de laborator, dar la maşina mea de spălat neautomată aşa se întâmpla
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3capac
Antonia Toth
4carcasa decorativaMonika Silea


Discussion entries: 3





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carcasa decorativa


Explanation:
Banuiesc ca la asta se refera.
ORNAMENTER = derivat de la ORNAMENT - a se vedea primul link
si ORNAMENTO din *ornament*
something that decorates or adds grace or beauty to a person or thing.
Spanish: ornamento - a se vedea al doilea link

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-03 11:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

tampenii? :-) da, ma gandeam ca este vorba de carcasa. am pus si decorativa, pt ca nu stiam la ce fel de aparat se face referire in context. ma gandesc totusi la o carcasa de protectie. nu exista un desen, ceva?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-03 11:49:50 GMT)
--------------------------------------------------

nu vroiam sa generez lacrimi...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-03 11:55:23 GMT)
--------------------------------------------------

da, ma gandeam eu, dar suna haios ...
sper sa fiu de folos... cautand, m-a frapat ca dadeau mentionau chiar cuvantul din spaniola *ornamento* - am sa intru pe forum


    Reference: http://www.allwords.com/query.php?SearchType=3&Keyword=Ornam...
    Reference: http://www.allwords.com/query.php?SearchType=3&Keyword=ornam...
Monika Silea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: mulţumesc, Monika. Poate mai poţi dezvolta puţin răspunsul, e vorba de o centrifugă de laborator şi nu are nici un ornament. şi centrifuga asta ma face sa plâng de frustrare şi să râd de tâmpeniile citite, în acelaşi timp

Asker: am fost cam neclară... tâmpeniile traducătorului din spaniolă în engleză... sunt incredibile. am dat mo(n)stre şi la traduceri interesante pe forum, că aşa ceva n-am mai văzut

Asker: mulţumesc pentru carcasă. s-ar putea ca asta să fie...


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
capac


Explanation:
ornament - în sensul de ceva ce acoperă, eu mă gândesc că este capacul, dacă acesta se ridică atunci centrifuga se opreşte forţat

recunosc că nu am lucrat cu centrifuge de laborator, dar la maşina mea de spălat neautomată aşa se întâmpla

Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: capacul cu sigla firmei ,poate...
6 hrs
  -> Mulţumesc, dar în forumul lansat chiar de tine cu "trad. interesante" se precizează că introduci "ornamentul" într-un "hole", deci putin probabil, poate îţi vin ţie ceva idei!

agree  Monika Silea
19 hrs
  -> Mersi mult!

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs
  -> Mulţumesc!