KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

tension shackle

Romanian translation: cercel de întindere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tension shackle
Romanian translation:cercel de întindere
Entered by: dragostea

09:57 Sep 18, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / tower crane
English term or phrase: tension shackle
http://www.off-roadweb.com/features/0510or_1972_gmc_jimmy/ph...

Multumesc.
anamaria bulgariu
Romania
ureche (element de fixare a arcului) de întindere
Explanation:
Urechea pentru schimbarea solicitarii arcului. Prin schimbarea sistemului de fixare a arcului de la puntea spate, se obţine modificarea sensului solicitarii arcului din întindere în compresiune (solicitarea la compresiune mareste fiabilitatea).


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-09-18 11:13:03 GMT)
--------------------------------------------------

Este valabil şi pentru arcurile de la puntea faţă.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2007-09-18 12:15:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Precizarea de context elimină doar arcul din definiţia şi explicaţiile date. Urechea ce ţine roata de scripete este supusă la tensiuni de întindere, scripetele fiind folosit la reglarea incinării braţului.
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ureche (element de fixare a arcului) de întindere
dragostea
5 +1bridă
Iosif JUHASZ


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bridă


Explanation:
BRÍDĂ, bride, s.f. 1. Gaică prin care se petrece cordonul sau cu care se încheie o copcă.

2. Piesă metalică în formă de „U“, care face legătura între arcuri şi osii. ♦ Piesă metalică în forma unei coroane circulare, care se aplică pe tuburi, la îmbinarea lor; marginea răsfrântă a capetelor tuburilor, servind la îmbinarea acestora.

3. (Med.) Aderenţă (1). – Din fr. bride.


Iosif JUHASZ
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 119
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dragostea: Brida este pe osie iar urechea fixeză arcul de şasiu. Aici se face modificarea tensiunii din arc prin modificarea prinderii originale de şasiu. Adica se montează o ureche intermediară între şasiu şi capătul arcului.
5 mins
  -> Mulţumesc pentru explicaţii!

agree  MMFORREST
5 mins
  -> Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ureche (element de fixare a arcului) de întindere


Explanation:
Urechea pentru schimbarea solicitarii arcului. Prin schimbarea sistemului de fixare a arcului de la puntea spate, se obţine modificarea sensului solicitarii arcului din întindere în compresiune (solicitarea la compresiune mareste fiabilitatea).


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2007-09-18 11:13:03 GMT)
--------------------------------------------------

Este valabil şi pentru arcurile de la puntea faţă.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2007-09-18 12:15:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Precizarea de context elimină doar arcul din definiţia şi explicaţiile date. Urechea ce ţine roata de scripete este supusă la tensiuni de întindere, scripetele fiind folosit la reglarea incinării braţului.

Example sentence(s):
  • Flipping the rear shackle with an ORD bracket turns the stock tension shackle into a compression shackle and lifts the rear of the truck 4 inches
  • ...he went from a tension shackle (spring above the shackle mount) to a compression shackle (spring below the shackle mount),..

    Reference: http://67-72chevytrucks.com/vboard/archive/index.php/t-20964...
    Reference: http://www.off-roadweb.com/features/0510or_1972_gmc_jimmy/ph...
dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 280
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Rusu
19 hrs
  -> Multumesc! De fapt este ...cercel (chiar aşa îi spune că doar atîrnă)

agree  Cristina Moldovan do Amaral
21 days
  -> Mulţumesc! De fapt este ...cercel (chiar aşa îi spune că doar atîrnă)