KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

mechanic pressure safety vent

Romanian translation: ventil de siguranţă


12:32 Sep 21, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Press
English term or phrase: mechanic pressure safety vent
Din nou acelasi text care nu e scris in native English. Acest *vent* este cumva o *duză*? Atunci acel *pin* ce este? La aceeasi presa: "there is also a mechanic pressure safety vent, which is adjusted to 7 bar at the factory. The mechanic safety vent's purpose is to avoid the damage the rising pressure may cause to pieces on the pneumatic system. When the pressure of the incoming air exceeds 7 bar, the pin of the safety vent automatically opens and sends the high pressure air out."
Monika Silea
Romania
Romanian translation:ventil de siguranţă
Explanation:
Ventilul de siguranta SV 300 este controlat de un debit mediu care trece prin ventilul pilot. Instalarea acestuia se face de preferinta pe conductele de tur, iar rolul lui este de a proteja parti de retele care nu pot fi supuse unor suprapresiuni accidentale, cauzate de exemplu, de pompe. Daca presiunea la intrarea in ventil creste peste valoarea setata, ventilul se deschide instantaneu la debit maxim. La scaderea presiunii, ventilul se inchide treptat pentru a preveni socurile hidraulice.
Ele pot fi instalate in:


--------------------------------------------------
Note added at 14 minute (2007-09-21 12:46:42 GMT)
--------------------------------------------------

acel pin este un ştift/bolţ al ventilului
vezi intrebareaŞ http://ron.proz.com/kudoz/1262290
Selected response from:

Simona Hagiu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2supapă de siguranţă
dragostea
3 +1ventil de siguranţă
Simona Hagiu


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ventil de siguranţă


Explanation:
Ventilul de siguranta SV 300 este controlat de un debit mediu care trece prin ventilul pilot. Instalarea acestuia se face de preferinta pe conductele de tur, iar rolul lui este de a proteja parti de retele care nu pot fi supuse unor suprapresiuni accidentale, cauzate de exemplu, de pompe. Daca presiunea la intrarea in ventil creste peste valoarea setata, ventilul se deschide instantaneu la debit maxim. La scaderea presiunii, ventilul se inchide treptat pentru a preveni socurile hidraulice.
Ele pot fi instalate in:


--------------------------------------------------
Note added at 14 minute (2007-09-21 12:46:42 GMT)
--------------------------------------------------

acel pin este un ştift/bolţ al ventilului
vezi intrebareaŞ http://ron.proz.com/kudoz/1262290

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 55
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dragostea: este cam acelaşi lucru cu supapa de siguranţă, dar este vorba de pneumatică şi evacuarea se face în atmosferă
1 hr

agree  Irina Adams
1 day2 hrs
  -> Multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
supapă de siguranţă


Explanation:
contextul furnizat este clar, instalaţie pnumatică ce funcţionează la 7 bar. La o presiune mai mare intră în funcţiune o supapă de siguranţă, care eliberează in atmosferă (prin VENT) surplusul de presiune, pînă ce inslaţia revine la presiunea de lucru.
Pin este o tijă de supapa care este ţinută in poziţie închisă de un arc, a carui strîngere este reglabilă- în acest caz reglajul a fost făcut la fabrica producătoare.

Example sentence(s):
  • safety high pressure vent means comprising the crimping of an arc portion between about 150.degree. and 200.degree. of the top edge of the container over the at a predetermined high internal gas pressure build up, the gas will tip the cover of the closure

    Reference: http://www.freepatentsonline.com/4251602.html
dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 280

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: supapa mecanica de presiune
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs