KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

jib head vs. jib foot

Romanian translation: capul (partea superioară) şi elementul de sprijin (al braţului)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jib head vs. jib foot
Romanian translation:capul (partea superioară) şi elementul de sprijin (al braţului)
Entered by: anamaria bulgariu

06:27 Oct 25, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / tower cranes
English term or phrase: jib head vs. jib foot
Ştie cineva care sunt termenii folosiţi în domeniu pentru aceste două segmente de braţ ?
anamaria bulgariu
Romania
capul (partea superioară) şi elementul de sprijin (al braţului)
Explanation:
pt. head am văzut că şi în franceză se foloseşte "tete", iar pt. foot am găsit:

a method for extending an extension jib ... being supported at a fore end of said boom (1) in an extended state via right and left jib foot portions

http://www.freepatentsonline.com/4658972.html
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Mulţumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1capatul de sus / capatul de la baza al bratului oscilantAnca Nitu
2partea anterioară şi partea posterioară a braţului
Maria Diaconu
2 -1capul (partea superioară) şi elementul de sprijin (al braţului)
Antonia Toth


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
partea anterioară şi partea posterioară a braţului


Explanation:
E pură speculaţie, în lipsa cunoştinţelor de specialitate. Dar nu am găsit în dicţionarul tehnic, s-ar putea să nu existe termeni tehnici încetăţeniţi pentru aşa ceva, deci propun această interpretare. Oricum, nu poţi să-i spui capul şi piciorul braţului :)

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
capul (partea superioară) şi elementul de sprijin (al braţului)


Explanation:
pt. head am văzut că şi în franceză se foloseşte "tete", iar pt. foot am găsit:

a method for extending an extension jib ... being supported at a fore end of said boom (1) in an extended state via right and left jib foot portions

http://www.freepatentsonline.com/4658972.html


Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Mulţumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  robbp: .
2916 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
capatul de sus / capatul de la baza al bratului oscilant


Explanation:

Domaine(s) : - handling and storage
motorized vertical handling machines


anglais
français

jib type crane
appareil de levage à charge suspendue du type grue n. m.
Domaine(s) : - handling and storage
vertical handling machines


anglais
français

jib arm
bras de potence n. f.


gdt

jib head: http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.jibshots.co...

jib foot: http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://www.freepatents...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  robbp: .
2915 days