KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

coil brace parts

Romanian translation: piese de fixare a bobinei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coil brace parts
Romanian translation:piese de fixare a bobinei
Entered by: Anamaria Sturz

14:52 Jan 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: coil brace parts
Similarly, in Reinforced Molding Corp. v General Electric Co., 592 F.Supp. 1083 (W.D. Pa. 1984), an action by a manufacturer of fiberglass products for misappropriation of trade secrets concerning a manufacturing process of coil brace parts, the court held that the appropriate measure of damages would be benefits, profits, or advantages gained by defendant in using trade secrets.

Mulţumesc!
Anamaria Sturz
Romania
piese de fixare a bobinei
Explanation:
Bobinele percurse de curenţi electrici trebuie bine fixate din cauza vibraţiilor maşinii în care se găsesc şi din cauza forţelor generate de curenţii proprii.
Fixarea bobinelor se poate face în multe feluri cu: brăţări, coliere, juguri etc, toate strînse bine cu şuruburi asigurate împotriva desfacerii.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-01-10 16:35:42 GMT)
--------------------------------------------------

Fîşiile lungi de tablă, oţel rotund, sîrma, cablurile se transportă înfăşurate în bobine: legăturile necesare pentru a nu se desface bobina, în engleză, se numesc coil braces. Tot aşa se numeşte dispozitivul de macara pentru manipularea lor.
Acest caz poate fi exclus avînd în vedere contextul prezentat.
Selected response from:

dragostea
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5piese de fixare a bobinei
dragostea
4element de ranforsare a bobineiAnca Nitu
4parti de ancolade/ancoraje din spirală de sârmă
Irina Adams


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parti de ancolade/ancoraje din spirală de sârmă


Explanation:
http://www.altadict.ro/?lng=en&dir=both&word=coil
http://www.altadict.ro/?lng=en&dir=both&word=brace

Irina Adams
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: m-ar interesa definitia cuvantului "ancolade" sau "ancolada" in lb romana , multumesc
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
piese de fixare a bobinei


Explanation:
Bobinele percurse de curenţi electrici trebuie bine fixate din cauza vibraţiilor maşinii în care se găsesc şi din cauza forţelor generate de curenţii proprii.
Fixarea bobinelor se poate face în multe feluri cu: brăţări, coliere, juguri etc, toate strînse bine cu şuruburi asigurate împotriva desfacerii.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-01-10 16:35:42 GMT)
--------------------------------------------------

Fîşiile lungi de tablă, oţel rotund, sîrma, cablurile se transportă înfăşurate în bobine: legăturile necesare pentru a nu se desface bobina, în engleză, se numesc coil braces. Tot aşa se numeşte dispozitivul de macara pentru manipularea lor.
Acest caz poate fi exclus avînd în vedere contextul prezentat.

Example sentence(s):
  • Coil brace 866 780 connecting. charging. coil. with. lighting. coil on armature plate ass’y

    Reference: http://www.rotax-owner.com/si_tb_info/serviceb/sb-535-02.pdf
dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 280
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
8 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  Cristiana Coblis
11 hrs
  -> Mulţumesc mult!

agree  Florin Ular
14 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Andrei Szanto
15 hrs
  -> Mulţumesc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
element de ranforsare a bobinei


Explanation:
Domaine(s) : - automotive industry
automobile bodies


anglais
français

reinforcement
renfort n. m.



Sous-entrée(s) :
quasi-synonyme(s)
bracing
brace
GDT

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

http://www.ancex.ro/REGULAMENTUL (CE) NR. 394.pdf
este greu de spus ce anume e exact contextul nu dezvaluie nimic despre destinatia bobinei si a elementului cu pricina

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256