KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

in a lead yielding a resistance

Romanian translation: conductor cu o rezistenţă de...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in a lead yielding a resistance
Romanian translation:conductor cu o rezistenţă de...
Entered by: Alina-Maria Zaharia

07:58 Jan 15, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / lead yielding
English term or phrase: in a lead yielding a resistance
Ce inseamna lead yieling in contextul: V is the potential difference between the ends in a lead yielding a resistance of 1 Ohm.
Alina-Maria Zaharia
Romania
conductor cu o rezistenţă de...
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-01-15 08:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

Materialele conductoare prezintă diferite grade de rezistenţă (în funcţie de material), mărime fizică măsurată în Ohmi.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-15 08:03:15 GMT)
--------------------------------------------------

REZISTÉNŢĂ, rezistenţe, s.f. 4. Forţă pe care un conductor electric o opune trecerii curentului şi care depinde de materialul din care este făcut conductorul, de grosimea şi de lungimea lui.

http://dexonline.ro/search.php?cuv=rezistenţă

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-01-15 08:04:54 GMT)
--------------------------------------------------

Observaţie:

Potential difference = tensiunea (diferenţa de potenţial/de tensiune)
Diferenţa de tensiune între capetele unui conductor cu o rezistenţă de 1 Ohm...
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Va multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1conductor cu o rezistenţă de...
Florin Ular
5un conductor ce opune o rezistenţa (electrica)
Simona Hagiu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
un conductor ce opune o rezistenţa (electrica)


Explanation:
Referate la orice materie... de a se opune trecerii curentului electric se numeste rezistenta electrica. ... 1 (Ohm) În cazul unui conductor liniar de lungime l si aria sectiunii S ...
www.e-referate.ro/ - Pagini similare

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 55

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
conductor cu o rezistenţă de...


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2008-01-15 08:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

Materialele conductoare prezintă diferite grade de rezistenţă (în funcţie de material), mărime fizică măsurată în Ohmi.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-15 08:03:15 GMT)
--------------------------------------------------

REZISTÉNŢĂ, rezistenţe, s.f. 4. Forţă pe care un conductor electric o opune trecerii curentului şi care depinde de materialul din care este făcut conductorul, de grosimea şi de lungimea lui.

http://dexonline.ro/search.php?cuv=rezistenţă

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-01-15 08:04:54 GMT)
--------------------------------------------------

Observaţie:

Potential difference = tensiunea (diferenţa de potenţial/de tensiune)
Diferenţa de tensiune între capetele unui conductor cu o rezistenţă de 1 Ohm...

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172
Grading comment
Va multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: V e diferenta de potential electric intre capetele unui conductor, rezultand o rezistenta electrica de 1Ohm
9 hrs