KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

step saver kit

Romanian translation: trusa cu scule/ piese multifunctionale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:step saver kit
Romanian translation:trusa cu scule/ piese multifunctionale
Entered by: Lavinia Pirlog

11:34 Mar 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: step saver kit
The items that are not sold separately must be ordered under the next higher assembly, or, where applicable, as part of a Step Saver Kit.

Cu multumiri,
Lavinia Pirlog
Romania
trusa cu scule/ piese multifunctionale
Explanation:
ca sa scuteasca etape intermediare cans schimb de la surubelnita in cruce la una dreapta ....
din ce inteleg este un ansamblu de piese de schimb care vine in trusa de scule

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-17 16:31:00 GMT)
--------------------------------------------------

"cand", pardon
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trusa cu scule/ piese multifunctionaleAnca Nitu
3 +1trusă pentru economizor în/de trepte
Lia Sabau


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
trusă pentru economizor în/de trepte


Explanation:
nu sunt foarte sigură dacă aşa e bine, dar mai "sap"...

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-03-17 15:42:18 GMT)
--------------------------------------------------

Cazanul este dotat cu supraincalzitor de abur, economizor in doua trepte si preincalzitor de aer de tip recuperativ, care permite utilizarea caldurii ...
http://www.arpmv5.ro/pages/schimbari climatice/Site-COLTERM ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-03-17 15:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

ÎN şi DE fac mare diferenţă... Căutînd imagini, am dat şi peste aşa ceva: http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.savaria.com...

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2008-03-17 15:53:46 GMT)
--------------------------------------------------

dar şi de aşa ceva: http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://us.mt.com/mt_ex...

Example sentence(s):
  • In drumul al treilea al gazelor de ardere sunt amplasate cele doua trepte ale economizorului (1;2) si cele doua trepte ale preincalzitorului de aer

    Reference: http://www.referat.fxhigh.com/referate/detail/php/Fizica/www...
Lia Sabau
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> multumesc, Iosif!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trusa cu scule/ piese multifunctionale


Explanation:
ca sa scuteasca etape intermediare cans schimb de la surubelnita in cruce la una dreapta ....
din ce inteleg este un ansamblu de piese de schimb care vine in trusa de scule

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-17 16:31:00 GMT)
--------------------------------------------------

"cand", pardon

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Grading comment
Multumesc tuturor.