KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

soot blow(er)

Romanian translation: suflantă de funingine


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:soot blow(er)
Romanian translation:suflantă de funingine
Entered by: Oana Clapa

15:52 Apr 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / supape
English term or phrase: soot blow(er)
eu practic am termenul sootblower... nu-l gasesc nicaieri in romana... am dat de el in franceza, dar cu ce ma ajuta... :((
Oana Clapa
Belgium
suflantă de funingine
Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:kB6BLgod9h0J:www.magazi...
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
Minunat! Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5suflantă de funingine
Corina Cristea
3instalatie pentru suflat funingine/suflator pentru funingine/curatator de funingine
Alina Weidell


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
suflantă de funingine


Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:kB6BLgod9h0J:www.magazi...

Corina Cristea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Minunat! Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Brinza
37 mins
  -> Multumesc, Cristian!

agree  Emilian Carstian
2 hrs
  -> Multumesc, Carstian!

agree  Iosif JUHASZ
13 hrs
  -> Multumesc, Iosif!

agree  Tradeuro Language Services
14 hrs
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
17 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instalatie pentru suflat funingine/suflator pentru funingine/curatator de funingine


Explanation:
http://www.energo-product.ro/produse.htm
http://www.spms.pub.ro/fisiere/ins_aer_gaze.pdf
http://licitatii.blogspot.com/2008_01_30_archive.html
http://www.google.com/search?q=curatator funingine

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-04-21 16:40:31 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit si suflanta pentru funingine

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2008-04-21 16:47:35 GMT)
--------------------------------------------------

Magazin ASRO Suflanta de funingine. Rezumat. Standardul prezinta recomandari pentru redactarea specificatiilor tehnice necesare la achizitionarea de echipament de suflat ...
www.magazin.asro.ro/index.php?pag=3&lg=1&cls=1&dom=27&gr=10... - 24k - Cached - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-04-21 22:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

asta a fost propusa deja ,vad mai sus

Alina Weidell
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8