KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

cab rear bulkhead

Romanian translation: partitia din spatele cabinei/panoul (despartitor)din fundul cabinei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cab rear bulkhead
Romanian translation:partitia din spatele cabinei/panoul (despartitor)din fundul cabinei
Entered by: Nina Iordache

17:58 Apr 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motostivuitoare: forklift trucks
English term or phrase: cab rear bulkhead
compartiment, cutie de comanda?
Nina Iordache
Romania
panoul (despartitor)din fundul cabinei
Explanation:
Domaine(s) : - informatique
application de l'informatique


français


cloison n. f.
Équivalent(s) English bulkhead




Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
cloison de protection n. f.
paroi de séparation n. f.
GDT

bulkhead
One entry found.

bulkhead



Main Entry: bulk·head
Pronunciation: \ˈbəlk-ˌhed, ˈbəl-ˌked\
Function: noun
Etymology: bulk (structure projecting from a building) + head
Date: 15th century
1 : an upright partition separating compartments
2 : a structure or partition to resist pressure or to shut off water, fire, or gas
3 : a retaining wall along a waterfront
4 : a projecting framework with a sloping door giving access to a cellar stairway or a shaft
http://www.merriam-webster.com/dictionary/bulkhead

poate desparte cabina de o sectiune unde se doarme in spate sau ceva de genul acesta
lipseste contextul
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc frumos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4peretele din spate al cabinei
Emanuel Bod
4tablier spate/posterior al cabineiIoan-Petru Vascan
4panoul (despartitor)din fundul cabineiAnca Nitu


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panoul (despartitor)din fundul cabinei


Explanation:
Domaine(s) : - informatique
application de l'informatique


français


cloison n. f.
Équivalent(s) English bulkhead




Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
cloison de protection n. f.
paroi de séparation n. f.
GDT

bulkhead
One entry found.

bulkhead



Main Entry: bulk·head
Pronunciation: \ˈbəlk-ˌhed, ˈbəl-ˌked\
Function: noun
Etymology: bulk (structure projecting from a building) + head
Date: 15th century
1 : an upright partition separating compartments
2 : a structure or partition to resist pressure or to shut off water, fire, or gas
3 : a retaining wall along a waterfront
4 : a projecting framework with a sloping door giving access to a cellar stairway or a shaft
http://www.merriam-webster.com/dictionary/bulkhead

poate desparte cabina de o sectiune unde se doarme in spate sau ceva de genul acesta
lipseste contextul


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Grading comment
Multumesc frumos
Notes to answerer
Asker: Cam asta ar fi contextul: http://www.balkancar-hebar.ro/motostivuitoare.php


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tablier spate/posterior al cabinei


Explanation:
Daca e din zona auto, definitia e cea de mai sus.

http://www.dictionar-online.ro/auto_moto.php?id=Tablier

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2008-04-21 18:51:26 GMT)
--------------------------------------------------

E vorba probabil de un camion/camioneta, in care cabina e bine delimitata de zona de carat marfa.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-21 19:01:15 GMT)
--------------------------------------------------

da, scuze, acum am vazut ca e vorba de motostivuitoare. solutia ramane valabila :)

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-04-22 07:38:14 GMT)
--------------------------------------------------

da, indiscutabil. important este sa mentineti acelasi termen pentru cabina peste tot (de ex. am avut un manual privind un tip aparte de macara - destul de similara cu un motostivuitor - unde beneficiarul a impus "nacela").

Ioan-Petru Vascan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Este vorba despre motostivuitoare, oare merge?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
10 hrs

disagree  Anca Nitu: Tablier? http://dexonline.ro/search.php?cuv=tablier
1 day46 mins
  -> http://www.anagabriela.ro/Manuale Daewoo/Cielo/Manual Carose...

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
peretele din spate al cabinei


Explanation:
Spare tyre fitted to rear cab bulkhead.
Doesn't infringe on the drivers vision like a bonnet mounted spare wheel can.

sunt si imagini la adresa de mai jos

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2008-04-23 08:32:39 GMT)
--------------------------------------------------

Vazind motostivuitoarele de pe situl indicat de dvs. o traducere posibila ar fi:

stâlpii posteriori ai cabinei

o resursa utila:
http://www.bicau.ro/index.php?ri=1&si=8&i=1759


    Reference: http://www.moderncars.co.uk/landrover.html
Emanuel Bod
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
14 hrs
  -> Multumesc

agree  Georgiana Vasilescu
16 hrs
  -> Multumesc

agree  Tradeuro Language Services
1 day14 mins
  -> Multumesc