KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

working hydraulics filter panel

Romanian translation: panou indicator al parametrilor de filtrare/panou filtrant pentru elementele sistem hidraulic aflat in functiune


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:working hydraulics filter panel
Romanian translation:panou indicator al parametrilor de filtrare/panou filtrant pentru elementele sistem hidraulic aflat in functiune
Entered by: Nina Iordache

20:57 Apr 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motostivuitoare: forklift trucks
English term or phrase: working hydraulics filter panel
termenul specializat, va rog. multumesc.
Nina Iordache
Romania
panou indicator al parametrilor de filtrare pentru sistemul hidraulic aflat in functiune
Explanation:
poate fi si pur si simplu panou filtrant pentru elementele sistemului hidraulic in functiune

singura explicatie pentru "working"
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc frumos, Anca!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4panou indicator al parametrilor de filtrare pentru sistemul hidraulic aflat in functiuneAnca Nitu
3 +1element filtrant pentru sistemul hidraulic
tagore


Discussion entries: 4





  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
element filtrant pentru sistemul hidraulic


Explanation:

Prezenta lui "panel" ar putea sa ne oblige sa facem referire la forma elementului care filtreaza uleiul hidraulic.(Sa fortam traduceri, gen "panou filtrant" ...)
Totusi,in acest caz, prefer o denunire generica, urmand sa folosesc o denumire mai precisa, descriptiva la locul potrivit (de ex, la curatarea sau schimbarea filtrului).
Nu este un termen specializat, este doar o sugestie.
Cu bine

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 188

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emanuel Bod
14 hrs
  -> Va multumesc ! Chiar ma gandeam daca nu ar fi fost bine sa ii dam mai multa atentie lui "working hydraulics".Eu cred ca se refera la sistemul hidraulic "de lucru",cel care asigura functia de baza a stivuitorului,nu la servodirectie,etc.Dvs. ce credeti?

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panou indicator al parametrilor de filtrare pentru sistemul hidraulic aflat in functiune


Explanation:
poate fi si pur si simplu panou filtrant pentru elementele sistemului hidraulic in functiune

singura explicatie pentru "working"

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 256
Grading comment
Multumesc frumos, Anca!
Notes to answerer
Asker: Multumesc, asa cred ca este. Working m-a pus pe ganduri si acel hydraulics ...