KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

axle centre to fork face (sau poate lace?)

Romanian translation: distanţa de la axul roţii la faţa furcii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:axle centre to fork face (sau poate lace?)
Romanian translation:distanţa de la axul roţii la faţa furcii
Entered by: Nina Iordache

14:38 Apr 24, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motostivuitoare: forklift trucks
English term or phrase: axle centre to fork face (sau poate lace?)
Nu inteleg, multumesc pentru sugestii
Nina Iordache
Romania
distanţa de la axul roţii la faţa furcii
Explanation:
(se subînţelege co distanţa se calculează de la centrul axului)
faţa furcii e partea veriticală, dinspre cabină
aici ai si desene: http://www.rentrain.com/abcrentalcenter/product.php?id=50934...
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2distanţa de la axul roţii la faţa furciiTudor Soiman
5Distanţa de la mijlocul axului la sarcină
Adriana Sandru


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Distanţa de la mijlocul axului la sarcină


Explanation:
Amănunte găsiţi aici : http://www.vicenzacarrelli.it/admin/download/BLITZ100allbass...

Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
distanţa de la axul roţii la faţa furcii


Explanation:
(se subînţelege co distanţa se calculează de la centrul axului)
faţa furcii e partea veriticală, dinspre cabină
aici ai si desene: http://www.rentrain.com/abcrentalcenter/product.php?id=50934...


    Reference: http://www.iqsdirectory.com/forklift-trucks/
Tudor Soiman
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Multumesc frumos!
Notes to answerer
Asker: Da, Tudor, multumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: distanta de la axa arborelui rotii la fata furcii http://www.forkliftspecs.com/demo.html
2 hrs

agree  RODICA CIOBANU
16 hrs