KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

gear change and directional lever

Romanian translation: schimbator de directie si manetă de direcţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gear change and directional lever
Romanian translation:schimbator de directie si manetă de direcţie
Entered by: Nina Iordache

16:24 Apr 27, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motostivuitoare: forklift trucks
English term or phrase: gear change and directional lever
Schimbator de viteze combinat cu ..... ?

Context:

The combined gear change and directional lever and the controls for the standard electric equipment are mounted on the steering column
Nina Iordache
Romania
manetă de direcţie
Explanation:
...
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Multumesc frumos, Cristian!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3manetă de direcţie
Cristian Brinza
4schimbator de viteze si levieririna smalley


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
manetă de direcţie


Explanation:
...

Cristian Brinza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Multumesc frumos, Cristian!
Notes to answerer
Asker: Sa fie totusi vorba despre: Maneta centrala (unica) de comanda, sistem pedale dublu fara comutator de sens pentru schimbarea directiei de deplasare de pe www. stivuitoare.ro?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: schimbator de viteza si maneta de directie
17 hrs

agree  wordbridge
18 hrs

agree  ioana gabriela sandu: steering column trebuie să fie maneta centrală de comandă; levier de direcţie?
19 hrs

3 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schimbator de viteze si levier


Explanation:
gear change stiu ca inseamna schimbator de viteze
levier = 'parghie de manevra la o masina'

irina smalley
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4