KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

idle shaft gear assembly

Romanian translation: ansamblu fix arbore-roata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:idle shaft gear assembly
Romanian translation:ansamblu fix arbore-roata
Entered by: Oana Apetrei

08:53 Mar 9, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: idle shaft gear assembly
pre-packing of railway parts in production: idle shaft gear assembly
Oana Apetrei
Romania
asamblare arbore rigid/fix
Explanation:
'idle shaft' este opusul lui 'drive shaft'
'drive shaft' = arbore motor sau arbore rotitor - arbore care transmite puterea fie prin semiarbori sau prin lanturi laterale, opusul arborelui fix - http://www.autoghid.ro/glosar.go
Prin urmare 'idle shaft' = arbore rigid, arbore fix
Selected response from:

xxxvaradinum tr
Grading comment
Cel mai aproape de sensul din text. Multumesc.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1asamblare arbore rigid/fixxxxvaradinum tr
4reductor cu ax necuplat la sarcina
Alina Teodoru
4 -1ansamblu rotilor dintate intermediare montate pe arboreleCristian Nicolaescu


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
asamblare arbore rigid/fix


Explanation:
'idle shaft' este opusul lui 'drive shaft'
'drive shaft' = arbore motor sau arbore rotitor - arbore care transmite puterea fie prin semiarbori sau prin lanturi laterale, opusul arborelui fix - http://www.autoghid.ro/glosar.go
Prin urmare 'idle shaft' = arbore rigid, arbore fix


    Reference: http://www.autoghid.ro/glosar.go
xxxvaradinum tr
PRO pts in category: 3
Grading comment
Cel mai aproape de sensul din text. Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMultiverba: perfect de acord
2 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ansamblu rotilor dintate intermediare montate pe arborele


Explanation:
sau mai simplu
ansamblul angrenajului intermediar

idle wheel = roata (dintata) intermediara
idle gear = angenaj intermediar

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxvaradinum tr: nu apare nici un indiciu in varianta engleza ca ar fi vorba roti dintate iar "assembly" se refera la procesul de asamblare nu la un ansamblu de ceva
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reductor cu ax necuplat la sarcina


Explanation:
in context, idle = mers in gol, in cursa moarta


    dict. tehnic engl.-rom.
Alina Teodoru
Romania
Native speaker of: Romanian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Alina Teodoru, Cristiana Coblis