KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

color-coordinated bezels

Romanian translation: Puteti chiar sa particularizati aparatura de bord alegand rame geam si butoane de aceeasi culoare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Even customize the instruments with color-coordinated bezels and controls
Romanian translation:Puteti chiar sa particularizati aparatura de bord alegand rame geam si butoane de aceeasi culoare
Entered by: Lavinia Pirlog

15:00 Mar 28, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / boats
English term or phrase: color-coordinated bezels
Create a boat that reflects your personal flair. Enhance existing graphic packages. Even customize the instruments with color-coordinated bezels and controls.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Puteti chiar sa particularizati aparatura de bord alegand rame geam
Explanation:
si butoane de aceeasi culoare.

Rame geam apartin aparatelor indicatoare de bord
Butoane = butoane de comanda amplasate pe acelasi panou de comanda ca si aparatele indicatoare, de unde si optiunea de a fi de aceeasi culoare cu ramele acestora
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Puteti chiar sa particularizati aparatura de bord alegand rame geamCristian Nicolaescu
4monturi in culori potrivitexxxOanaK


Discussion entries: 2





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
monturi in culori potrivite


Explanation:
, coordonate, adecvate
N.B. montúri, evident, nu mónturi. Depinzand de tipul instrumentului, pot fi si cadre sau rame.

xxxOanaK

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Puteti chiar sa particularizati aparatura de bord alegand rame geam


Explanation:
si butoane de aceeasi culoare.

Rame geam apartin aparatelor indicatoare de bord
Butoane = butoane de comanda amplasate pe acelasi panou de comanda ca si aparatele indicatoare, de unde si optiunea de a fi de aceeasi culoare cu ramele acestora

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 532

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
1 hr
  -> multumesc