KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

flush down a Porta Potti

Romanian translation: sa aruncam cele mai rele 10 lucruri...


16:09 Apr 4, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / boats
English term or phrase: flush down a Porta Potti
Here is our top ten list we'd like to see:

Top ten worst things to flush down a Porta Potti
(in contextul barcilor cu motor...)


Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
Romanian translation:sa aruncam cele mai rele 10 lucruri...
Explanation:
in Porta Potti si sa tragem apa dupa ele

Porta Potti e un tip de WC compact si portabil pentru barci (si nu numai)
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cel mai neindicat de aruncat in toaleta chimica portabilaDocT
4spala toaleta chimica portabilaYehuda Lior
4sa aruncam cele mai rele 10 lucruri...
Dan Marasescu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flush down a porta potti
sa aruncam cele mai rele 10 lucruri...


Explanation:
in Porta Potti si sa tragem apa dupa ele

Porta Potti e un tip de WC compact si portabil pentru barci (si nu numai)

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flush down a porta potti
spala toaleta chimica portabila


Explanation:
Porta Potti este numele unei toalete chimice portabile, spalta cu apa curata


    Reference: http://www.eco.arexim.ro/detaliitoalete.html
Yehuda Lior
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flush down a porta potti
cel mai neindicat de aruncat in toaleta chimica portabila


Explanation:
Primele zece lucruri cel mai neindicat a fi aruncate in toaleta chimica portabila a barcii cu motor (pentru a nu o strica)

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 47 mins (2004-04-05 13:57:01 GMT)
--------------------------------------------------

ne-ar ajuta lista lor ca sa ne dam seama daca referirea a fost ironica, asa cum crede Dan, sau ca intr-un prospect tehnic, o avertizare cu privire la buna folosire

DocT
Native speaker of: Native in RomanianRomanian