KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Archimedean auger screw

Romanian translation: transportor elicoidal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Archimedean auger screw
Romanian translation:transportor elicoidal
Entered by: Marcella Magda

17:39 Feb 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / deseuri clinice
English term or phrase: Archimedean auger screw
The waste is generally progressed through the chamber by the action of an Archimedean auger screw.
Oana Clapa
Belgium
transportor elicoidal
Explanation:
.. în flux continuu, materialele componente, astfel: a) materialul granular este transmis
la malaxor cu ajutorul unui transportor elicoidal, debitul prescris ...
www.bicau.ro/static/normative/ noulbicau_files/reglementare11_05_04.pdf - Similar pages

ASIO-gratare cu atocuratare
... deasupra nivelului canalului sau la un alt nivel, la o înăltime necesară unei o
lichidări suplimentare (container, transportor elicoidal, presă, etc.). ...
www.asio.ro/ro/ptm/gratare/gratare.htm - 22k - Cached - Similar pages

.. DMC a GSI. Acestea sunt echipate cu transportoare elicoidale pentru alimentarea
cu produs si evacuarea impuritatilor in remorca. ...
www.mgtrade.ro/cat_22.php - 10k - Cached - Similar pages

TRANSPORTOARE ELICOIDALE. 2. DESCRIERE SI FUNCTIONARE. Transportoarele elicoidale
tipizate se executa in doua variante: - in tub (teava ...
www.hiperion.ro/transp/transp3.htm - 4k - Cached - Similar pages

TRANSPORTOARE ELICOIDALE
TRANSPORTOARE ELICOIDALE. 1. UTILIZARE. Transportoarele elicoidale servesc
la transportul materialelor varsate sau prafoase pe directii ...
www.hiperion.ro/transp/transp2.htm - 3k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Marcella Magda
Grading comment
mersi mult de tot!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2transportor elicoidal
Marcella Magda
4sfredel de sondaj tip Arhimede
LILIANA HUTANU
3şurubul lui Arhimede
Maria Diaconu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
archimedean auger screw
şurubul lui Arhimede


Explanation:
Sper că despre asta este vorba...
Am aflat că "şurubul lui Arhimede" este o maşină de pompat apa
http://www.ais.ro/istoria_surubului.htm

Archimedean screw
A screw-like device which can be used to raise water from a lower level to a higher one by turning a handle. The device is still used today, and is purported to have been invented by Archimedes.
http://scienceworld.wolfram.com/physics/ArchimedeanScrew.htm...

Sincer, nu văd legătura cu deşeurile clinice... poate o vezi tu :)

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
archimedean auger screw
sfredel de sondaj tip Arhimede


Explanation:
=

LILIANA HUTANU
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
archimedean auger screw
transportor elicoidal


Explanation:
.. în flux continuu, materialele componente, astfel: a) materialul granular este transmis
la malaxor cu ajutorul unui transportor elicoidal, debitul prescris ...
www.bicau.ro/static/normative/ noulbicau_files/reglementare11_05_04.pdf - Similar pages

ASIO-gratare cu atocuratare
... deasupra nivelului canalului sau la un alt nivel, la o înăltime necesară unei o
lichidări suplimentare (container, transportor elicoidal, presă, etc.). ...
www.asio.ro/ro/ptm/gratare/gratare.htm - 22k - Cached - Similar pages

.. DMC a GSI. Acestea sunt echipate cu transportoare elicoidale pentru alimentarea
cu produs si evacuarea impuritatilor in remorca. ...
www.mgtrade.ro/cat_22.php - 10k - Cached - Similar pages

TRANSPORTOARE ELICOIDALE. 2. DESCRIERE SI FUNCTIONARE. Transportoarele elicoidale
tipizate se executa in doua variante: - in tub (teava ...
www.hiperion.ro/transp/transp3.htm - 4k - Cached - Similar pages

TRANSPORTOARE ELICOIDALE
TRANSPORTOARE ELICOIDALE. 1. UTILIZARE. Transportoarele elicoidale servesc
la transportul materialelor varsate sau prafoase pe directii ...
www.hiperion.ro/transp/transp2.htm - 3k - Cached - Similar pages

Marcella Magda
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mersi mult de tot!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
1 hr
  -> mulţumesc :)

agree  Tudor Soiman
12 hrs
  -> mulţumesc :)