KudoZ home » English to Romanian » Media / Multimedia

joint stereo

Romanian translation: stereo combinat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:joint stereo
Romanian translation:stereo combinat
Entered by: Cristian Brinza

10:43 Feb 18, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: joint stereo
Dacă ştiţi vreun termen românesc care să acopere "joint stereo", v-aş fi recunoscător.
Cristian Brinza
Romania
(mod) stereo combinat
Explanation:
"3,5 mm stereo combinat cu control line-in"
http://www.marketonline.ro/electronice/audio/boxe/philips/sp...

În general, văd că lumea tinde să folosească termenul din engleză, chiar şi în revistele de specialitate.

"Pentru testul de auditie am comprimat trei fragmente muzicale, fiecare la cate doua rate de compresie, la 128 kbps si 192 kbps stereo (nu ***joint stereo***!), pentru a face o apreciere atat din punctul de vedere al celor interesati de o compresie cat mai mare, dar si al celor dornici de o calitate audio mai buna."
http://www.chip.ro/revista/mai_2000/45/comprimate_muzicale/8...
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2(mod) stereo combinatxxxMihai Badea
4"stereo comprimat"
tagore


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
(mod) stereo combinat


Explanation:
"3,5 mm stereo combinat cu control line-in"
http://www.marketonline.ro/electronice/audio/boxe/philips/sp...

În general, văd că lumea tinde să folosească termenul din engleză, chiar şi în revistele de specialitate.

"Pentru testul de auditie am comprimat trei fragmente muzicale, fiecare la cate doua rate de compresie, la 128 kbps si 192 kbps stereo (nu ***joint stereo***!), pentru a face o apreciere atat din punctul de vedere al celor interesati de o compresie cat mai mare, dar si al celor dornici de o calitate audio mai buna."
http://www.chip.ro/revista/mai_2000/45/comprimate_muzicale/8...


xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Mulţumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: sau joint stereo netradus ca se foloseste
6 hrs

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"stereo comprimat"


Explanation:
Tinand cont de domeniul de utilizare (comprimarea semnalului digital audio) poate ar fi util sa apara in traducere si termenul "comprimat"


--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-02-18 11:24:57 GMT)
--------------------------------------------------

Bineinteles,daca tinem sa cautam un echivalent in limba romana ...

tagore
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxMihai Badea: Comprimarea unui fişier se poate face atât stereo cât şi stereo combinat. În al doilea caz, obţinem o calitate mai bună sau un fişier mai mic.
1 hr
  -> Am incercat sa dau o mana de ajutor ...