KudoZ home » English to Romanian » Media / Multimedia

featuring documentaries

Romanian translation: prin prezentarea de documentare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:featuring documentaries
Romanian translation:prin prezentarea de documentare
Entered by: Simona Hagiu

10:48 Oct 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: featuring documentaries
Free Your Mind has also grown to include multimedia campaigns raising awareness about critical social issues, featuring documentaries, live events, public service announcements, and dedicated websites.

Free Your Mind este un premiu acordat la gala MTV EMA unor organizatii si persoane care militeaza pentru eliminarea intolerantei si a nedreptatilor sociale

Multumesc.
Simona Hagiu
Romania
prin prezentarea de documentare
Explanation:
O idee....şi o exprimare simplă, fără pretenţii.
Selected response from:

Oana Negut
Romania
Grading comment
Multumesc, Oana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6prin prezentarea de documentare
Oana Negut
5care contine documentare
Monica Grigorescu


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
prin prezentarea de documentare


Explanation:
O idee....şi o exprimare simplă, fără pretenţii.


    Reference: http://www.owh.md/index/ro/proiecte-de-activitate.php
    Reference: http://www.e-tineret.ro/download.php?id=59
Oana Negut
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, Oana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
3 mins

agree  Maria Diaconu
1 hr

agree  Pavel13
1 hr

agree  Anca Nitu
4 hrs

agree  Mihaela Ghiuzeli
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
2 days6 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
care contine documentare


Explanation:
Free Your Mind s-a dezvoltat prin includerea unor campanii multimedia care au ca scop cresterea constientizarii unor probleme sociale grave si care contin documentare, evenimente live, anunturi ale unor servicii publice si pagini web dedicate acestui subiect.

Monica Grigorescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian