KudoZ home » English to Romanian » Medical: Cardiology

endoleak

Romanian translation: endoleak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:endoleak
Romanian translation:endoleak
Entered by: Antonia Toth

11:10 Nov 7, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology / anevrism
English term or phrase: endoleak
Endovascular abdominal aortic aneurysm repair (EAR) requires long-term surveillance for endoleak or increase in aneurysm diameter.
Antonia Toth
endoleak
Explanation:
Atât paginile de specialitate în română, cât şi cele în franceză îl numesc ”endoleak”.

Cas Rapportés De Douleur Abdominale. AIDE POUR DIAGNOSTIC MÉDICAL Un endoleak à l'anastomosis distal a été noté dans cinq des cas et d'un ... CONCLUSIONS : un endoleak n'est pas un phénomène confiné aux greffes stent. ...
www.lookfordiagnosis.com/cases.php?index=C0005&lang=4&disea... - 33k - În Cache - Pagini similare

[PPT] www.cardiologie-francophone.com/PDF/presentation/2... Format de Fişier: Microsoft Powerpoint - Afişare ca HTML
4 par mauvaise position, 2 endoleak, 1 fracture du stent ... 12 endoleak, 6 rupture, 4 thrombose, 2 détérioration prothèse, 1 fistule aorto-duodenale, ...
Pagini similare

[PDF] PATOLOGIE CHIRURGICAL Ă AORTO-ILIAC Ă STUDIU PROSPECTIV PE 235 DE ... Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
postoperatorii (inclusiv de tipul endoleak şi migrarea endoprotezelor) şi .... de tip endoleak. Frecven a acestei complica ii variază între 11,5% la 30 de ...
www.umfcluj.ro/home/masterat-doctorat/Silaghi.pdf - Pagini similare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc, optez până la urmă la pentru acest termen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1endoleak
Andrei Albu
3endoragielucca


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
endoragie


Explanation:
Cam aşa aş traduce "endoleak".

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-11-07 11:20:02 GMT)
--------------------------------------------------

S-ar putea spune şi neetanşeitate (a repair-ului, practicat pe cale endovasculară).

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, mi-a fost greu să aleg, endoragie mi-a plăcut pt. că ragie exprimă tocmai aceste "scăpări", dar este o denumire puţin prea "savantă" conform DEX.


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
endoleak


Explanation:
Atât paginile de specialitate în română, cât şi cele în franceză îl numesc ”endoleak”.

Cas Rapportés De Douleur Abdominale. AIDE POUR DIAGNOSTIC MÉDICAL Un endoleak à l'anastomosis distal a été noté dans cinq des cas et d'un ... CONCLUSIONS : un endoleak n'est pas un phénomène confiné aux greffes stent. ...
www.lookfordiagnosis.com/cases.php?index=C0005&lang=4&disea... - 33k - În Cache - Pagini similare

[PPT] www.cardiologie-francophone.com/PDF/presentation/2... Format de Fişier: Microsoft Powerpoint - Afişare ca HTML
4 par mauvaise position, 2 endoleak, 1 fracture du stent ... 12 endoleak, 6 rupture, 4 thrombose, 2 détérioration prothèse, 1 fistule aorto-duodenale, ...
Pagini similare

[PDF] PATOLOGIE CHIRURGICAL Ă AORTO-ILIAC Ă STUDIU PROSPECTIV PE 235 DE ... Format de Fişier: PDF/Adobe Acrobat - Afişare ca HTML
postoperatorii (inclusiv de tipul endoleak şi migrarea endoprotezelor) şi .... de tip endoleak. Frecven a acestei complica ii variază între 11,5% la 30 de ...
www.umfcluj.ro/home/masterat-doctorat/Silaghi.pdf - Pagini similare


Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc, optez până la urmă la pentru acest termen.
Notes to answerer
Asker: Eu am găsit în franceză şi "fuite interne".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 days