KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

turnkey water ...

Romanian translation: statie de epurare a apei (livrata) la cheie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:turnkey water treatment plants
Romanian translation:statie de epurare a apei (livrata) la cheie
Entered by: Norika

06:21 May 18, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical: Health Care
English term or phrase: turnkey water ...
strengthen position in the profession of design/built of turnkey water treatment plants
Norika
statie de epurare a apei (livrata) la cheie
Explanation:
proiectare/constructie de statii de epurare a apei la cheie

furnizorul se ocupa atat de livrarea instalatiilor complete dar

http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=e&stt=&op=&brows...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1statie de epurare a apei (livrata) la cheieCristian Nicolaescu
4statii complete de epurare a apei
Éva Vajda


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
statii complete de epurare a apei


Explanation:
Vigyazat mert nem Hu-Ro kategoriaban vagyunk. De itt a valasz:

statii complete de epurare a apei

turnkey-kulcsra kesz

Éva Vajda
Native speaker of: Hungarian

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
turnkey water treatment plant
statie de epurare a apei (livrata) la cheie


Explanation:
proiectare/constructie de statii de epurare a apei la cheie

furnizorul se ocupa atat de livrarea instalatiilor complete dar

http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=e&stt=&op=&brows...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Tulbure
55 mins
  -> multumesc