KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

pathological GYN/OBS conditions

Romanian translation: afecţiuni patologice de ginecologie sau obstetrică


14:02 Feb 15, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical: Health Care / obstretica
English term or phrase: pathological GYN/OBS conditions
context: observations and care of women with pathological GYN/OBS conditions
RODICA CIOBANU
Romania
Romanian translation:afecţiuni patologice de ginecologie sau obstetrică
Explanation:
sau condiţii/stări patologice
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6afecţiuni patologice de ginecologie sau obstetrică
Mihaela Petrican
4 +1afecţiuni, stări patologice, în sfera obs-gin
Ciprian Patrascu


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
pathological gyn/obs conditions
afecţiuni patologice de ginecologie sau obstetrică


Explanation:
sau condiţii/stări patologice

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 318
Grading comment
multumesc mult
Notes to answerer
Asker: multumesc mult pentru raspuns, sa va spun sincer, de la tine si Ciprian asteptam sa-mi intindeti o mana de ajutor; multumesc amandurora


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr
  -> mulţumesc, Cristina!

agree  Lia Sabau
1 hr
  -> mulţumesc, Lia!

agree  Sara Barsan
2 hrs
  -> mulţumesc, Sara!

agree  wordbridge
7 hrs
  -> mulţumesc, Victor!

agree  clauswe
1 day53 mins
  -> mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 day6 hrs
  -> mulţumesc, Iosif!

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pathological gyn/obs conditions
afecţiuni, stări patologice, în sfera obs-gin


Explanation:
..

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Notes to answerer
Asker: foarte multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor tale, Ciprian; pe tine si pe Mihaela contam, sincer vorbind


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr