KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

Certified Nurse Midwife (CNM)

Romanian translation: moaşă licenţiată


13:28 Mar 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Certified Nurse Midwife (CNM)
e Moasa licentiata? Se traduce si "nurse" prin asistent(a) medical(a)?
Crisoi
Romanian translation:moaşă licenţiată
Explanation:
Cred că aceasta e denumirea oficială.

4) Constată existenţa sarcinii şi efectuează examenele necesare în vederea monitorizării evoluţiei sarcinii normale, prescrie sau recomandă examinările necesare în vederea diagnosticării timpurii a sarcinii cu risc şi îndrumă gravida spre examinare la medicul specialist ** (moaşă licenţiată). **

http://www.oamr.ro/fisapost.php

(2) Asistentul medical licenţiat şi ** moaşa licenţiată ** pot fi cadre
didactice universitare în instituţii de învăţământ superior care
pregătesc asistenţi medicali sau moaşe, precum şi personal de
cercetare în instituţii de cercetare.

www.cdep.ro/proiecte/2004/200/60/3/leg_pl263_04.pdf
Selected response from:

Oana Duta
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9moaşă licenţiată
Oana Duta
4 +4moaşă autorizată
Mihaela Sinca


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
certified nurse midwife (cnm)
moaşă autorizată


Explanation:
Mi se pare cel mai apropiat de termenul în engleză.


    Reference: http://www.desprecopii.com/info.asp?id=503
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristinarai
0 min

agree  MMFORREST
1 hr

agree  Rose Marie Matei: desi la noi sunt simplu asistente si moase http://www.oamr.ro , Ordinul asistentilor si moaselor din Romania
1 hr

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
certified nurse midwife (cnm)
moaşă licenţiată


Explanation:
Cred că aceasta e denumirea oficială.

4) Constată existenţa sarcinii şi efectuează examenele necesare în vederea monitorizării evoluţiei sarcinii normale, prescrie sau recomandă examinările necesare în vederea diagnosticării timpurii a sarcinii cu risc şi îndrumă gravida spre examinare la medicul specialist ** (moaşă licenţiată). **

http://www.oamr.ro/fisapost.php

(2) Asistentul medical licenţiat şi ** moaşa licenţiată ** pot fi cadre
didactice universitare în instituţii de învăţământ superior care
pregătesc asistenţi medicali sau moaşe, precum şi personal de
cercetare în instituţii de cercetare.

www.cdep.ro/proiecte/2004/200/60/3/leg_pl263_04.pdf

Oana Duta
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
9 mins
  -> Mulţumesc.

agree  cornelia mincu
23 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
58 mins
  -> Mulţumesc.

agree  wordbridge
5 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu
5 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Corina Dinu
20 hrs

agree  Tradeuro Language Services
22 hrs