KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

bulb syringe

Romanian translation: pompita nazala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bulb syringe
Romanian translation:pompita nazala
Entered by: irina smalley

13:42 Mar 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: bulb syringe
Am gasit in multe locuri "pompita de nas." Nu suna foarte stiintific. Exista cumva o alta denumire? Multumesc!
Crisoi
pompita nazala
Explanation:
nu suna stiintific stiu, dar adevarul este ca este un dispozitiv foarte simplu oricum, deci nu cred ca are nevoie o traducere stiintifica.
Selected response from:

irina smalley
United Kingdom
Grading comment
Stiu ca majoritatea au optat pentru aspirator, dar mie mi-e clar ca e vorba de o alta unealta. Am folosit "pompita" pana la urma.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9aspirator nazal
Mihaela Sinca
5pompita nazalairina smalley


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
aspirator nazal


Explanation:
exista ceva similar şi pentru urechi

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-03-10 14:00:31 GMT)
--------------------------------------------------

Trebuie să ştim exact ce face, pentru ca exista pipeta nazală, cu care se aplică setul în nasul bebeluşului şi aspiratorul nazal care se foloseşte după aceea pentru aspirare.

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-03-10 14:18:37 GMT)
--------------------------------------------------

Da, este un aspirator, nu o pipetă. Iar pompiţa este partea din cauciuc folosită pentru a crea vid.


    Reference: http://www.bebelusultau.ro/detalii.php?cod=EK290
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: Dimpotriva, aspirator nazal e "nasal aspirator" si are un motoras, si arata altfel. Bulb syringe e chiar o pompita, dupa cum se vede din aceasta imagine: http://images.jupiterimages.com/common/detail/91/90/22189091.jpg.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Duta: Asta e, şi la imagini pe google se vede f. clar.
1 min

agree  cristinarai
2 mins

agree  cornelia mincu
31 mins

agree  Alina Weidell
1 hr

agree  wordbridge
5 hrs

agree  Anca Nitu: exact asa ii zice :)
5 hrs

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs

agree  Ovidiu Martin Jurj
7 hrs

agree  Tradeuro Language Services
23 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pompita nazala


Explanation:
nu suna stiintific stiu, dar adevarul este ca este un dispozitiv foarte simplu oricum, deci nu cred ca are nevoie o traducere stiintifica.


irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Stiu ca majoritatea au optat pentru aspirator, dar mie mi-e clar ca e vorba de o alta unealta. Am folosit "pompita" pana la urma.