KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

drug development

Romanian translation: (servicii de) dezvoltare a produselor medicamentoase


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drug development
Romanian translation:(servicii de) dezvoltare a produselor medicamentoase
Entered by: Irina-Maria Foray

14:17 Apr 23, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / pharmacy
English term or phrase: drug development
The company is a leading provider of drug development services.
xxxIrina Irina
Romania
(servicii de) dezvoltare a produselor medicamentoase
Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...
Selected response from:

Irina-Maria Foray
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9(servicii de) dezvoltare a produselor medicamentoaseIrina-Maria Foray
4 +1cercetare farmacologică
Adriana Sandru
3 +2dezvoltarea produselor farmaceuticeGeorgiana Vasilescu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dezvoltarea produselor farmaceutice


Explanation:
o sugestie

http://www.icbmv.ro/UserFiles/File/legislatie/Autorizare, Ci...

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-04-23 14:23:16 GMT)
--------------------------------------------------

apare in ordinul ANSV nr. 69/2005



Georgiana Vasilescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
47 mins
  -> Multumesc.

neutral  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation: nu numai dezvoltare, ci servicii de dezvoltare
3 hrs
  -> Multumesc. Termenul este "drug development". Mai departe traducatorul il introduce in text intr-o forma sau alta.

agree  Alina Weidell
1 day1 hr
  -> Multumesc.

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
(servicii de) dezvoltare a produselor medicamentoase


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican
35 mins
  -> Mulţumesc, Mihaela!

agree  Ovidiu Martin Jurj
44 mins
  -> Mulţumesc, Ovidiu!

agree  anamaria bulgariu
45 mins
  -> Mulţumesc, Anamaria!

agree  Anca Nitu
3 hrs
  -> Mulţumesc, Anca!

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
3 hrs
  -> Mulţumesc, Palma!

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> Mulţumesc, Iosif!

agree  ioana gabriela sandu
5 hrs
  -> Mulţumesc, Ioana!

agree  Tradeuro Language Services
23 hrs
  -> Mulţumesc

agree  DocT
1 day1 hr
  -> Mulţumesc, Lavinia!

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cercetare farmacologică


Explanation:
o idee..

Adriana Sandru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatiana Neamţu: Mi se pare formularea cea mai "românescă"; farmacologică, farmaceutică ...
3 hrs
  -> Mulţumesc! :)

disagree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation: dezvoltare, nu cercetare
3 hrs

agree  Alina Weidell: pentru a pune pe piata un medicament e nevoie de cercetare
1 day1 hr