KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

in-line nebulizer

Romanian translation: aparat de aerosoli (nebulizor) în linie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in-line nebulizer
Romanian translation:aparat de aerosoli (nebulizor) în linie
Entered by: Peter Keresztesi

16:39 Mar 29, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / sistem de pulverizare
English term or phrase: in-line nebulizer
nebulizor sau sistem de pulverizare, dar in-line-ul nu pricep deloc ce inseamna.
Peter Keresztesi
aparat de aerosoli în linie
Explanation:
se mai foloseşte şi termenul de "nebulizator"
http://www.tehnica-medicala.ro/catalog_product.php?p=Aparat ...

...având în vedere întrebarea precedentă, probabil că acest aparat de aerosoli este conectat ("în linie") cu aparatul de respiraţie artificială.

Este foarte important contextul când se solicită un ajutor...mai mult decât de supoziţiile personale, avem nevoie de fraza (cât mai) exactă din textul respectiv.

HTH
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
multumesc, singura nedumerire pe care o aveam era ca termenul "nebulizator" aparea doar in contexte industriale, iar "nebulizor" o gaseam doar in contexte medicale
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2aparat de aerosoli în linie
Mihaela Petrican
4pulverizator în flux
Janos Fazakas


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pulverizator în flux


Explanation:
Dar ar fi bine de văzut şi contextul

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 30
Notes to answerer
Asker: Other potential routes of bacterial entry into the lungs, such as [...] and inhalation of contaminated aerosols, such as in-line nebulizers, are less frequently implicated. Koszonom, sajnos hivatkozast nem talaltam ra, meg varok.


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
aparat de aerosoli în linie


Explanation:
se mai foloseşte şi termenul de "nebulizator"
http://www.tehnica-medicala.ro/catalog_product.php?p=Aparat ...

...având în vedere întrebarea precedentă, probabil că acest aparat de aerosoli este conectat ("în linie") cu aparatul de respiraţie artificială.

Este foarte important contextul când se solicită un ajutor...mai mult decât de supoziţiile personale, avem nevoie de fraza (cât mai) exactă din textul respectiv.

HTH

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 736
Grading comment
multumesc, singura nedumerire pe care o aveam era ca termenul "nebulizator" aparea doar in contexte industriale, iar "nebulizor" o gaseam doar in contexte medicale

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth: da, nebulizator montat în serie cu aparatul de respiraţie artificială
6 mins
  -> mulţumesc, Antonia! după ce am văzut fraza respectivă, sunt de acord :)

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs