KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

scraper pad

Romanian translation: pila sau tampon cu suprafata rigida


10:32 Jul 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: scraper pad
Este vorba de o suprafata folosita pentru a curata prin frecare un electrod folosit in timpul operatiilor chirurgicale si de care se 'prinde' tesut.
Multumesc.
Magdalena Ciubancan
Romania
Romanian translation:pila sau tampon cu suprafata rigida
Explanation:
am verificat toate variantele posibile pe baza celor 6 dictionare care le am si nu am gasit nici-o traducere mai buna.razatoare nu stiu daca merge in cazul tau!
Selected response from:

antonia lloyd
United States
Grading comment
Multumesc si scuze pentru intarzierea cu care inchid aceasta intrebare, n-am avut acces la internet o perioada mai mare de timp.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pila sau tampon cu suprafata rigidaantonia lloyd
5 -2burete abraziv/suprafata abraziva
Cristina Costin


Discussion entries: 1





  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
burete abraziv/suprafata abraziva


Explanation:
eu asa l-as numi , am cautat pe google, un link precis nu am dar concluzia mea este asta..

Cristina Costin
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mihaela Petrican: în back translation, aş traduce imediat abbrasive sponge...pe ce se bazează nivelul maxim de siguranţă? în plus, scraper este mai degrabă racletă/răzuitor
5 hrs

disagree  antonia lloyd: sint de-acord cu Mihaela Petrican dar nu as numi razatoare pentru ca are si termenul de pad linga scraper.deci este ceva ca un pachet de vata cu suprafata ascutita sau abrasiva
2 days15 hrs

3 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pila sau tampon cu suprafata rigida


Explanation:
am verificat toate variantele posibile pe baza celor 6 dictionare care le am si nu am gasit nici-o traducere mai buna.razatoare nu stiu daca merge in cazul tau!

antonia lloyd
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Multumesc si scuze pentru intarzierea cu care inchid aceasta intrebare, n-am avut acces la internet o perioada mai mare de timp.