KudoZ home » English to Romanian » Medical: Instruments

high/low pressure seal

Romanian translation: dispozitiv de inchidere/de etansare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high/low pressure seal
Romanian translation:dispozitiv de inchidere/de etansare
Entered by: Dan Marasescu

07:58 Jun 28, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: high/low pressure seal
depressing the cap engages the Quikloc mechanism to open the low pressure seal.

E vorba de aceeasi valva, care are doua "seals".
Dan Marasescu
Romania
dispozitiv de inchidere/de etansare
Explanation:
... a presiunii joase sau ridicate.
Selected response from:

xxxvaradinum tr
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5garnitura de inalta/joasa presiune
Dan Topor
3 +1dispozitiv de inchidere/de etansarexxxvaradinum tr


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
garnitura de inalta/joasa presiune


Explanation:
depresurizarea capacului actionează mecanismul Quikloc pentru a deschide garnitura de joasa presiune

Dan Topor
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv de inchidere/de etansare


Explanation:
... a presiunii joase sau ridicate.

xxxvaradinum tr
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu: Se pare ca dispozitivul are doua cai separate de acces la interiorul cateterului, pentru regim de functionare la presiune inalta/joasa.
11 mins