KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

Dietary dosage levels

Romanian translation: dozele incluse în alimentaţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dietary dosage levels
Romanian translation:dozele incluse în alimentaţie
Entered by: Antonia Toth

17:49 Mar 6, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: Dietary dosage levels
Dietary dosage levels of x mg/kg/day shortened the onset time of the typical mammary gland tumors associated with older female rats.
Antonia Toth
dozele din/in regimul alimentar
Explanation:
probabil ca se refera la anumite doze de substanta care sunt incluse in hrana zilnica
Selected response from:

Alina Weidell
United States
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4dozele din/in regimul alimentar
Alina Weidell
4nivelul/cantitatea/marimea dozelor alimentareirina smalley
4nivelurile regimului de dozareDasa Suciu
4doza de intretinere/ administrata in mod regulatAnca Nitu


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
dietary dosage levels
dozele din/in regimul alimentar


Explanation:
probabil ca se refera la anumite doze de substanta care sunt incluse in hrana zilnica

Alina Weidell
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu: dozele incluse în alimentaţia zilnică
32 mins
  -> multumesc

agree  cornelia mincu
1 hr
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
18 hrs
  -> multumesc

agree  Tradeuro Language Services
20 hrs
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dietary dosage levels
nivelurile regimului de dozare


Explanation:
Regim de dozare există ca termen medical. În cadrul acestui regim se aplică doze mai mici sau mai mari din substanţa sau medicamentul respectiv.


    Reference: http://www.egirl.ro/medicamente/display/2247/AMIKOZIT.html
Dasa Suciu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dietary dosage levels
doza de intretinere/ administrata in mod regulat


Explanation:
in acest context

http://www.proz.com/kudoz/273316
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=21...



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dietary dosage levels
nivelul/cantitatea/marimea dozelor alimentare


Explanation:
banuiesc ca e vorba de un aliment si nu de un medicament

irina smalley
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian