KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

elimination half-life

Romanian translation: timp de înjumătăţire prin eliminare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:elimination half-life
Romanian translation:timp de înjumătăţire prin eliminare
Entered by: andreea irimia

08:31 Aug 27, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: elimination half-life
Stie cineva care ar fi termenul specific in ro? Multumesc!

The elimination half-lives of quetiapine and N-desalkyl quetiapine are approximately 7 and 12 hours, respectively.
andreea irimia
timp de înjumătăţire prin eliminare
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2008-08-27 08:39:32 GMT)
--------------------------------------------------

Exemplu:
Bromazepamul are un timp de înjumătăţire prin eliminare de 10-20 ore, dar timpul acesta poate fi mai lung la pacienţii în vârstă.
http://www.farmaline.ro/sp.php?pid=4695&
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutor!:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9timp de înjumătăţire prin eliminare
Mihaela Petrican
4timpul de injumatatire plasmatica
Renata Rusu


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
timpul de injumatatire plasmatica


Explanation:
timpul de injumatatire plasmatica

Renata Rusu
Japan
Works in field
Native speaker of: Romanian

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
timp de înjumătăţire prin eliminare


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2008-08-27 08:39:32 GMT)
--------------------------------------------------

Exemplu:
Bromazepamul are un timp de înjumătăţire prin eliminare de 10-20 ore, dar timpul acesta poate fi mai lung la pacienţii în vârstă.
http://www.farmaline.ro/sp.php?pid=4695&


Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 650
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutor!:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina-Maria Foray
0 min
  -> mulţumesc, Irina :-))

agree  Tatiana Neamţu
13 mins
  -> mulţumesc, Tatiana!

agree  lucca: sau de eliminare
18 mins
  -> mulţumesc, Lucian; soluţia propusă este cea standard, am predat destulă farmacologie studenţilor medicinişti ca să o visez şi în somn

agree  Denise Idel
1 hr
  -> mulţumesc, Denise!

agree  autorulanei: elimination half-time: the time it takes for the body to eliminate or breakdown half of a dose of a pharmacologic agent
1 hr
  -> mulţumesc

agree  Adriana Sandru
2 hrs
  -> mulţumesc, Adriana!

agree  Cristina Bolohan
3 hrs
  -> mulţumesc

agree  Dasa Suciu
8 hrs
  -> mulţumesc, Dasa!

agree  Iosif JUHASZ
11 hrs
  -> mulţumesc, Iosif!