KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

fetal eye

Romanian translation: ochi fetal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fetal eye
Romanian translation:ochi fetal
Entered by: andreea irimia

17:26 Aug 28, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: fetal eye
Up to now there are no indications for harmfulness in animal tests, possible effects on the fetal eye have not been examined, though.

Nu inteleg ce ar fi "fetal eye". Multumesc!
andreea irimia
ochi fetal
Explanation:
Nu au fost investigate efectele farmacologice ale medicamentului respectiv asupra ochiului la făt (deci nu se pot trage concluzii asupra absenţei efectelor nocive ale medicamentului la animale)
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
Multumesc mult Mihaela!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ochi fetal
Mihaela Petrican
4ochi fetalAlice Crisan
3efecte oculare asupra fătului
Maria Diaconu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ochi fetal


Explanation:
Nu au fost investigate efectele farmacologice ale medicamentului respectiv asupra ochiului la făt (deci nu se pot trage concluzii asupra absenţei efectelor nocive ale medicamentului la animale)

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 650
Grading comment
Multumesc mult Mihaela!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
46 mins
  -> mulţumesc, Lucian!

agree  Sigina
2 hrs
  -> mulţumesc :-)

agree  Luminita Fundatureanu
2 hrs
  -> mulţumesc, Luminiţa!

agree  Cristina Bolohan
17 hrs
  -> mulţumesc, Cristiana!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ochi fetal


Explanation:
fetal, ce este legat de viata intrauterina

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
efecte oculare asupra fătului


Explanation:
nu au fost studiate posibilele efecte oculare asupra fătului...

Un exemplu apropiat:
Nou-nascutii la care nu s-a diagnosticat boala in timpul sarcinii si tratamentul a fost efectuat doar dupa nastere, au un risc crescut de leziuni cerebrale si oculare inainte de nastere sau in primii doi ani de viata.
http://www.copilul.ro/a_3_2219_Factorii_de_risc_si_tratament...

Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84