KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

to deagglomerate

Romanian translation: a omogeniza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to deagglomerate
Romanian translation:a omogeniza
Entered by: lucca

17:03 Oct 15, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / pharmaceuticals
English term or phrase: to deagglomerate
Finally, these two blends are blended and deagglomerated.

(este vorba de aceeasi suspensie cu azitromicina)
Lavinia Pirlog
Romania
a omogeniza
Explanation:
Pulberile se pot aglomera (ca fenomen nedorit), formand grunjuri, bulgari etc. To deagglomerate se refera (aici) la corectarea acestui fenomen.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3dezagrega
corin
5In final pulberea se amesteca cu serul si se omogenizeazaTudor Soiman
5descompuse
Roxana Marian
4a omogenizalucca


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dezagrega


Explanation:
In cele din urma, cele doua mixturi sint amestecate si dezagregate.

to deagglomerate = to transform a solid mass into a powder.

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
29 mins

agree  xxxVolare
1 hr

agree  Andrei Albu
13 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
descompuse


Explanation:
o alta sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-15 17:38:30 (GMT)
--------------------------------------------------

to deagglomerate=a descompune

Roxana Marian
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a omogeniza


Explanation:
Pulberile se pot aglomera (ca fenomen nedorit), formand grunjuri, bulgari etc. To deagglomerate se refera (aici) la corectarea acestui fenomen.

lucca
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Multumesc tuturor.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
In final pulberea se amesteca cu serul si se omogenizeaza


Explanation:
serul sau in ce alt lichid se pune
inteleg ca se pegateste o suspensie injctabila cu un antibiotic

Tudor Soiman
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4