KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

selective serotonin reuptake inhibitor

Romanian translation: inhibitor selectiv al recaptării serotoninei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:selective serotonin reuptake inhibitor
Romanian translation:inhibitor selectiv al recaptării serotoninei
Entered by: Mihaela Petrican

09:51 Feb 5, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / medicament antidepresiv
English term or phrase: selective serotonin reuptake inhibitor
c
Vertrad
Romania
inhibitor selectiv al recaptării serotoninei
Explanation:
o clasă tipică de antidepresive (ISRS)

--------------------------------------------------
Note added at 4 minute (2009-02-05 09:55:31 GMT)
--------------------------------------------------

In momentul de fata, pe piata farmaceutica se comercializeaza un numar foarte mare de medicamente antidepresive, care apartin unor grupe variate: antidepresive triciclice clasice (ADT), inhibitori selectivi ai recaptarii serotoninei (ISRS), inhibitori selectivi ai recaptarii serotoninei si norepinefrinei (ISRSNE), inhibitori ai monoaminoxidazei (IMAO).
http://www.pulsmedia.ro/article--x-Clinic-Utilizarea_terapeu...
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6inhibitor selectiv al recaptării serotoninei
Mihaela Petrican
4 +4un inhibitor selectiv al recaptării de serotoninăIrina-Maria Foray


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
un inhibitor selectiv al recaptării de serotonină


Explanation:
http://www.sfatulmedicului.ro/index_medical/serotonina_6950....

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 53

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
18 mins
  -> Mulţumesc, Rodica

agree  Ada Jones
2 hrs
  -> Mulţumesc, Ada

agree  xxxM&T
3 hrs
  -> Mulţumesc, Mihaela

agree  Alina Weidell
8 hrs
  -> Mulţumesc, Alina

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
inhibitor selectiv al recaptării serotoninei


Explanation:
o clasă tipică de antidepresive (ISRS)

--------------------------------------------------
Note added at 4 minute (2009-02-05 09:55:31 GMT)
--------------------------------------------------

In momentul de fata, pe piata farmaceutica se comercializeaza un numar foarte mare de medicamente antidepresive, care apartin unor grupe variate: antidepresive triciclice clasice (ADT), inhibitori selectivi ai recaptarii serotoninei (ISRS), inhibitori selectivi ai recaptarii serotoninei si norepinefrinei (ISRSNE), inhibitori ai monoaminoxidazei (IMAO).
http://www.pulsmedia.ro/article--x-Clinic-Utilizarea_terapeu...

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 650

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
17 mins
  -> mulţumesc, Rodica!

agree  Maria Diaconu: prefer varianta cu genitivul :)
58 mins
  -> mulţumesc, Maria, salutări :-)

agree  Ada Jones
2 hrs
  -> mulţumesc, Ada!

agree  lucca
2 hrs
  -> mulţumesc frumos, Lucian!

agree  xxxM&T
3 hrs
  -> mulţumesc, Mihaela!

agree  Alina Weidell
8 hrs
  -> mulţumesc, Alina!