KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

serotonin-mediated adverse events

Romanian translation: reactii adverse/efecte secundare induse de serotonina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:serotonin-mediated adverse events
Romanian translation:reactii adverse/efecte secundare induse de serotonina
Entered by: xxxM&T

16:19 Feb 5, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / medicamente antidepresive
English term or phrase: serotonin-mediated adverse events
The symptoms of sertraline overdose take the form of serotonin-mediated adverse events
Vertrad
Romania
reactii adverse/efecte secundare induse de serotonina
Explanation:
Simptomele supradozajului cu sertralina iau forma reactiilor adverse/efectelor secundare induse de serotonina.
Selected response from:

xxxM&T
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2reactii adverse/efecte secundare induse de serotoninaxxxM&T
3 +1efecte adverse mediate de serotoninaxxxM&T


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
efecte adverse mediate de serotonina


Explanation:
Simptomele supradozajului de sertralina iau forma efectelor adverse mediate de serotonina.

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2009-02-05 17:05:46 GMT)
--------------------------------------------------

am tradus cam ca un cioban aici...

xxxM&T
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petru Ioan
2 hrs
  -> Multumesc, dar merg pe celalalt raspuns...

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
reactii adverse/efecte secundare induse de serotonina


Explanation:
Simptomele supradozajului cu sertralina iau forma reactiilor adverse/efectelor secundare induse de serotonina.

xxxM&T
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
4 hrs
  -> Multumesc, Rodica!

agree  Ciprian - Vasile Popescu
21 hrs
  -> Multumesc!