KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

regulatory authority

Romanian translation: autoritate de reglementare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:regulatory authority
Romanian translation:autoritate de reglementare
Entered by: Andrei Albu

11:05 Feb 14, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: regulatory authority
In cazul unui studiu clinic, una dintre autoritatile care au acces la datele studiului.
Cris Hirzoiu
Austria
autoritate de reglementare
Explanation:
autoritate de reglementare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9autoritate de reglementare
Andrei Albu
4autoritate competentă
Maria Diaconu
4autoritate de reglementare
LILIANA HUTANU
4autoritate de reglementare
Paula Dana Szabados


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
autoritate de reglementare


Explanation:
autoritate de reglementare

Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcella Magda
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  Elizabeth Rudin
3 mins
  -> Mulţumesc

agree  LILIANA HUTANU: scuzati, dar cred ca scriam in acelasi timp
4 mins
  -> Mulţumesc, nici o problemă :-)

agree  Paula Dana Szabados
8 mins
  -> Mulţumesc

agree  Ciprian Patrascu: În România, autoritatea în cauză este Agenţia Naţională a Medicamentului (ANM). Iar atunci sunt probleme, comisiile de etică de la diverse nivele, începând cu spitalul şi terminând cu Ministerul Sănătăţii
15 mins
  -> Mulţumesc

agree  Andreea Ciurea
56 mins
  -> Mulţumesc

agree  elenus
58 mins
  -> Mulţumesc

agree  aurafas
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  xxxeVerbum
2 hrs
  -> Mulţumesc

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autoritate de reglementare


Explanation:
-

LILIANA HUTANU
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autoritate de reglementare


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-02-14 11:16:49 GMT)
--------------------------------------------------

Sigur scriam in acelasi timp.

Paula Dana Szabados
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autoritate competentă


Explanation:
Îţi vei da seama din context dacă la asta se referă, dar acesta este termenul utilizat în legislaţia referitoare la studiile clinice
(chiar dacă, desigur, traducerea exactă ar fi autoritate de reglementare)

ORDIN
pentru aprobarea Ghidului privind cererea de autorizare a unui studiu clinic cu un medicament de uz uman, adresată autorităţii competente, aprobarea unor amendamente importante şi declararea închiderii unui studiu clinic în România

ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Ghidul privind cererea de autorizare a unui studiu clinic cu un medicament de uz uman, adresată autorităţii competente, aprobarea unor amendamente importante şi declararea închiderii unui studiu clinic în România, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Este vorba de Ordinul 1117/2004 al Ministrului Sănătăţii
http://www.anm.ro/html/ordine_ministru.html

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2005-02-14 11:57:56 GMT)
--------------------------------------------------

Autoritatea în cauză este Agenţia Naţională a Medicamentului - ANM

Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 84