KudoZ home » English to Romanian » Medical

foil package

Romanian translation: folia de ambalaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foil package
Romanian translation:folia de ambalaj
Entered by: Lavinia Pirlog

16:09 Mar 26, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: foil package
Once you have opened a foil package, use the contents of that package first
Lavinia Pirlog
Romania
folia de ambalaj
Explanation:
pt unele produse alimentare se foloseste o folie de plastic sau aluminiu pt ambalare in interiorul ambalajului de carton pt a le mentine proaspete

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 00:10:44 (GMT)
--------------------------------------------------

precizare:
cuvantul \"de ambalaj\" nu e citusi de putin redundant, el explica la ce foloseste folia:
exista de ex. si folia protectoare folosita pentru unele alimente cum ar fi biscuitii (mai \"procopsiti\") care au: o folie ambalaj ca sa se mentina proaspeti si o folie protectoare ca sa nu se sfarime . toate in interiorul cutiei de carton.
vezi america patria ambalejor multiple..:)
si de obicei daca zic foil se refera la folie de aluminiu foarte subtire (se vinde si la metru) = tin foil
Collins English Dictionaryconfirma:

foil
1 metal in the form of very thin sheets
example: gold foil
example: tin foil

2 the thin metallic sheet forming the backing of a mirror

3 a thin leaf of shiny metal set under a gemstone to add brightness or colour





--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 00:34:52 (GMT)
--------------------------------------------------

si aluminium foil normal
vezi:http://www.alufoil.org/
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2folie sau punga (pur si simplu)
Elvira Stoianov
4 +2folia de ambalajAnca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
folia de ambalaj


Explanation:
pt unele produse alimentare se foloseste o folie de plastic sau aluminiu pt ambalare in interiorul ambalajului de carton pt a le mentine proaspete

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 00:10:44 (GMT)
--------------------------------------------------

precizare:
cuvantul \"de ambalaj\" nu e citusi de putin redundant, el explica la ce foloseste folia:
exista de ex. si folia protectoare folosita pentru unele alimente cum ar fi biscuitii (mai \"procopsiti\") care au: o folie ambalaj ca sa se mentina proaspeti si o folie protectoare ca sa nu se sfarime . toate in interiorul cutiei de carton.
vezi america patria ambalejor multiple..:)
si de obicei daca zic foil se refera la folie de aluminiu foarte subtire (se vinde si la metru) = tin foil
Collins English Dictionaryconfirma:

foil
1 metal in the form of very thin sheets
example: gold foil
example: tin foil

2 the thin metallic sheet forming the backing of a mirror

3 a thin leaf of shiny metal set under a gemstone to add brightness or colour





--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 00:34:52 (GMT)
--------------------------------------------------

si aluminium foil normal
vezi:http://www.alufoil.org/


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu: sau folia de ambalare
15 hrs
  -> exact

agree  costinro: ambalajul este din folie...
1 day20 hrs
  -> unul din ele :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
folie sau punga (pur si simplu)


Explanation:
Odata ce ati desfacut o folie, folositi mai intai continutul acelui pachet.

Mi se pare ca a mai spune aici si ambalaj este redundant, ca doar n-o fi folia de mancare, mai ales daca urmeaza sa se foloseasca ce este in folie, e clar ca e ambalaj.
Acum trebuie hotarat in functie de produs daca e vorba de o folie sau o punga (inclin sa cred ca e mai degraba o punga).

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meta Schuster
2 hrs

agree  costinro: nu e redundant: ambalajul din folie de plastic (poate fi si din alte materiale, nu?)
1 day16 hrs