KudoZ home » English to Romanian » Medical

hydroxylammonium chloride

Romanian translation: clorură de hidroxilamoniu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hydroxylammonium chloride
Romanian translation:clorură de hidroxilamoniu
Entered by: Mihaela Roman

17:24 Jan 18, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: hydroxylammonium chloride
The concentration of the formaldehyde was ascertained with the hydroxylammonium chloride method.
Ce metoda o fi aceasta? Chimia mea e slabuta.
Mihaela Roman
Romania
clorură de hidroxilamoniu
Explanation:
Concentraţia de formaldehidă a fost identificată prin metoda clorurii de hidroxilamoniu.
O metodă de determinare a conţinutului de formaldehidă.
Selected response from:

alialivali
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1clorura de hidroxil amoniu
Dan Marasescu
4clorură de hidroxilamoniualialivali


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
clorură de hidroxilamoniu


Explanation:
Concentraţia de formaldehidă a fost identificată prin metoda clorurii de hidroxilamoniu.
O metodă de determinare a conţinutului de formaldehidă.

alialivali
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
clorura de hidroxil amoniu


Explanation:
Din pacate n=am dovezi.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Nici nu mi se par necesare in cazul acesta. Metoda _cu_ clorura de...
1 hr
  -> Multumesc