KudoZ home » English to Romanian » Medical

affinity

Romanian translation: legătură / relaţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:affinity
Romanian translation:legătură / relaţie
Entered by: Tudor Soiman

11:08 Mar 27, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: affinity
Este vorba despre un clinical trial.
The chief investigator and sub-investigators must have no affinity with the sponsor of the study.
xxxMihai Badea
Luxembourg
legatura/relatie
Explanation:
nu trebuie sa aiba nici un fel de legatura, de nici un fel, cu exceptía (in afara de)
Selected response from:

Tudor Soiman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3legatura/relatieTudor Soiman
3 +1interes patrimonialMaricica W.


Discussion entries: 2





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
interes patrimonial


Explanation:
nu trebuie sa aiba nici un interes patrimonial in persoana sponsorului, as zice eu

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 359

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gayetika
6 mins

neutral  Tudor Soiman: daca sunt numai inruditi prin alianta, sau prieteni, fara sa aiba interese patrimoniale?
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
legatura/relatie


Explanation:
nu trebuie sa aiba nici un fel de legatura, de nici un fel, cu exceptía (in afara de)

Tudor Soiman
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 383

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOanaK: da, legatura sau relatie acopera totul, dar de unde vine exceptia ?
1 hr
  -> de nicaieri, m/am uitat la definitie

agree  elenus
1 day17 hrs

agree  Lavinia Pirlog
7 days