ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

Progressive Relapsing Multiple Sclerosis

Romanian translation: scleroză multiplă progresivă recidivantă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Progressive Relapsing Multiple Sclerosis
Romanian translation:scleroză multiplă progresivă recidivantă
Entered by: Maria Diaconu

16:18 Jun 9, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Progressive Relapsing Multiple Sclerosis
Progressive Relapsing Multiple Sclerosis (PRMS) is one of four internationally recognised forms of Multiple Sclerosis.

PRMS is characterised by a steady progression of clinical neurological damage with superimposed relapses and remissions. There is significant recovery immediately following a relapse but between relapses there is a gradual worsening of symptoms.

Nu am găsit o traducere de încredere pentru forma "progressive relapsing".

Mulţumesc.
Maria Diaconu
Romania
scleroză multiplă progresivă recidivantă
Explanation:

Referinţe n-am găsit, dar nu văd cum ar putea fi altceva.


Selected response from:

Elizabeth Rudin
United Kingdom
Grading comment
Mulţumesc, Elizabeth!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1scleroză multiplă progresivă recidivantăElizabeth Rudin
3scleroză multiplă recurent recidivantă
Valentin Alupoaie


Discussion entries: 4





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
progressive relapsing multiple sclerosis
scleroză multiplă progresivă recidivantă


Explanation:

Referinţe n-am găsit, dar nu văd cum ar putea fi altceva.




Elizabeth Rudin
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Mulţumesc, Elizabeth!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu: Asta e. De fapt, e un stadiu de evoluţie al sclerozei în plăci.
3 hrs
  -> Multumesc, Ciprian.

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
progressive relapsing multiple sclerosis
scleroză multiplă recurent recidivantă


Explanation:
Orice cuvânt Toate cuvintele Fraza betaferon cutie.gif (3618 bytes ...
Scleroza Multiplă recurent recidivantă este caracterizată de atacuri recurente ale
... Betaferon nu a fost încă investigat în scleroza multiplă progresivă. ...
www.schering.ro/content.php?screen=med/41 - 26k - Cached - Similar pages

Farmaline - Vizualizare prospect
... ambulator la pacienţii cu scleroză multiplă recurent recidivantă, caracterizată
prin ... sa dovedit un efect clar în scleroza multiplă progresivă. ...
www.farmaline.ro/sp.php?pid=4630& - 9k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

Informatii despre scleroza multipla (SM)
Asociatia de scleroza multipla Sibiu. ... SM recurent-recidivantă (RR) sau în
pusee si remisiuni (evoluează în pusee urmate de o perioadă de dispariţie ...
www.sm-sibiu.home.ro/romana/info_sm.htm - 30k - Cached - Similar pages

Schering - MOLDOVA
Betaferon se foloseste ambulator la pacientii cu scleroza multipla recurent
recidivanta, ... Nu sa dovedit un efect clar in scleroza multipla progresiva. ...
www.schering.md/betaferon.php - 39k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-06-09 16:35:05 GMT)
--------------------------------------------------

Din linkurile astea inteleg ca sunt 2 forme diferite totuşi - recurent recidivantă şi progresivă. Oricum, sper că ajută la ceva...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-06-09 16:45:37 GMT)
--------------------------------------------------

Nu poate fi o denumire care să le includă amândouă formele? În GDT una din variantele grafice e \"Progressive/Relapsing MS\"...

HTH

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8