KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

firm liver

Romanian translation: ficat cu consistenţă ridicată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:firm liver
Romanian translation:ficat cu consistenţă ridicată
Entered by: Maria Diaconu

19:37 Feb 15, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: firm liver
Medical examinations:
firm liver, ascites, encephalopathy, digestive bleeding

În cadrul unui studiu pe pacienţi cu hepatită cronică C.

Am doar această înşiruire, din care nu îmi dau seamna la ce se referă "firm liver".

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
ficat cu consistenţă ridicată
Explanation:
La examinarea prin palpare
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ficat cu consistenţă ridicată
Ciprian Patrascu
3ficat durcameliaim


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ficat cu consistenţă ridicată


Explanation:
La examinarea prin palpare

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Grading comment
Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ficat dur


Explanation:
"DEFINITIE Hepatita cronică (HC) este o disfuncţie hepatică argumentată ...
lobul stîng predominant, marginea anterioară ascuţită (90% ficat dur); ..." http://www.iasi.mednet.ro/vip/html/capitole/hepatologie/hepa...

Prof. Dr. Evelina Moraru


cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8