KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

sacrotuberous ligament

Romanian translation: ligament sacrotuberal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sacrotuberous ligament
Romanian translation:ligament sacrotuberal
Entered by: Maria Diaconu

16:50 Jun 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: sacrotuberous ligament
The sacrotuberous ligament (great or posterior sacrosciatic ligament) is situated at the lower and back part of the pelvis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sacrotuberous_ligament

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
ligament sacrotuberal/ligamentum sacrotuberale
Explanation:
Maria, părerea mea este că nu prea se traduce termenul, ci eventual se pune denumirea latină.
In medicină se foloseşte adeseori nomenclatura latină.
Uite un ex.:
http://flexikon.doccheck.com/Ligamentum_iliofemorale
Aici apar denumiri latine pentru tot felul de ligamente.
Selected response from:

Ruxi
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ligamentele sacrotuberaleliz askew
3ligament sacrotuberal/ligamentum sacrotuberale
Ruxi


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ligament sacrotuberal/ligamentum sacrotuberale


Explanation:
Maria, părerea mea este că nu prea se traduce termenul, ci eventual se pune denumirea latină.
In medicină se foloseşte adeseori nomenclatura latină.
Uite un ex.:
http://flexikon.doccheck.com/Ligamentum_iliofemorale
Aici apar denumiri latine pentru tot felul de ligamente.

Ruxi
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc!

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ligamentele sacrotuberale


Explanation:
Glossary search - sacrotuberous ligament.
ligamentous pelvis The sacrotuberous ligament runs from the sacrum to the ischial tuberosity. Along with the sacrospinous ligament (which runs to the ...
www.gla.ac.uk/ibls/fab/glossary/sacrotuberousligament.html - 2k - Cached - Similar pages

Sacrotuberous ligament - Wikipedia, the free encyclopedia
The sacrotuberous ligament (great or posterior sacrosciatic ligament) is situated at the lower and back part of the pelvis. It is flat, and skfj in form; ...
en.wikipedia.org/wiki/Sacrotuberous_ligament - 27k - Cached - Similar pages


http://www.merckmedicus.com/pp/us/hcp/thcp_dorlands_content....

l. sacrotubero´sum l. sacrotuberale.


JAD.GO.RO REVOLUŢIONAR - SITUL LUI RYŌ-SUMY
Originar de pe osul iliac (dorsal de linia gluteală posterioară), pe faţa posterioară a sacrului şi pe ligamentele sacrotuberale, trece oblic – lateral pe ...
www.yado.go.ro/anat_besu.htm - 31k - Cached - Similar pages
Muschii membrului superior a. Muschii umarului: - deltoidul este ...
Originar de pe osul iliac (dorsal de linia gluteala posterioara), pe fata posterioara a sacrului si pe ligamentele sacrotuberale, trece oblic - lateral pe ...
sistemullocomotoruman.8k.ro/frames/pages/musc_memb.html - 18k - Cached - Similar pages




liz askew
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
2 hrs
  -> Thank you!